Мне здаецца, што абсалютна дакладна пра новую форму экзаменаў ня ведае яшчэ ніхто. Міністр адно сказаў, Петрышэнка - іншае. Вось прыйдзе час здаваць, будзе яснасьць. Зараз няма чаго перажываць, бо правілы гульні ўсё яшчэ пішуцца на каленцы
а я и не говорила, что массово. Есть ситуации, что люди уезжают, например, и , проучившись 1,5 года, могут уехать не со свидетельством о базовом, а вполне себе получить аттестат. Такая возможность до 1 сентября еще есть.Масава дзеці не кідаюць каледжы і не ідуць за атэстатам усё ж
а ў чым розначытанні? Па-мойму, яны пра гэтыя экзамены кажуць адно і тое ж (вельмі мала) ужо гады 2.Міністр адно сказаў, Петрышэнка - іншае.
штосьці мне падказвае, што пра іх ужо дакладна мінаду клапаціцца не будзе.Есть ситуации, что люди уезжают, например,
я спадзяюся ўсё ж, што прыдумаюць хітразробленую шкалу пераводу 100 балаў у 10, дзе 50 будзе значыць 7-ка у атэстат, а 70 - 10-тка. Бо калі спрасцяць і прыдумаюць "новую эспаненту", то як паступаць будзем? калі ў паловы будзе пад 100?Хочется верить что толи тесты упростят толи что-то поумней деления на 10 придумают. Может экспоненту как-нибудь поновому загнут при пересчёте реального балла в итоговый.
а вось і не факт. Пра ЦЭ ўжо 3 гады кажуць, а ўсё адно спрэс дыктоўкі і пераказы пішам замест падрыхтоўкі да тэстаў. Гэта ж праграмы трэба перапісаць і ўсё такое.Из позитивного вижу только то что теперь не к изложению будут 2 года готовиться на уроках языков, а к тесту. На законных основаниях.
Это было бы проще всего, но это как-то очевидно говорит о не соответствии ЦЭ школьной программе освоенной на 10. Это не по нашему.я спадзяюся ўсё ж, што прыдумаюць хітразробленую шкалу пераводу 100 балаў у 10, дзе 50 будзе значыць 7-ка у атэстат, а 70 - 10-тка. Бо калі спрасцяць і прыдумаюць "новую эспаненту", то як паступаць будзем? калі ў паловы будзе пад 100?
не знайшла( на сайце мінаду нямана люс**рке чытала
Матэматыкі аднолькава.Подскажите, пожста: в школах и гимназиях одинаковое количество уроков в неделю математики и английского или различное?
Например, даже при изучении математики для расчета объема конуса либо площади конуса наши молодые педагоги демонстрируют, говорят: Курган Славы — святое место для нашей страны, которое олицетворяет тот подвиг советского народа, который был совершен. Рассчитайте, какое количество земли со всех уголков Советского Союза привезли, чтобы соорудить этот фактически обелиск и памятник, который имеет такую-то высоту, такой-то диаметр. Это и есть воспитание патриотическое в каждом уроке. Я глубоко уверен, что в каждом предмете можно, и мы обязаны найти предмет гордости. Например, химия — у нас страна имеет огромный развитый нефтехимический комплекс. Каждый урок химии — это гордость за нашу страну, это гордость за наши нефтеперерабатывающие заводы, гордость за наши предприятия-гиганты», — сказал Иванец.
За сегодня, 14:25 время.не знайшла( на сайце мінаду няма
Пра ўлік галавой адзнакі рознае было ў розных крыніцаха ў чым розначытанні? Па-мойму, яны пра гэтыя экзамены кажуць адно і тое ж (вельмі мала) ужо гады 2.
Так? Так жа, як і цяпер, выніковая будзе выводзіцца, мне здаецца, было напісана. Што і лагічна. Пытанне толькі, што за шкалу сачыняць для пераводу ЦЭ ў 10 бальную сістэму.Пра ўлік галавой адзнакі рознае было ў розных крыніцах