не зразумела. Адтаго, што дзіцё паўдзельнічае ў школьнай алімпіядзе па рускай мове, яно палюбіць геаграфію ці што?А пока перед ним в расписании полтора десятка предметов, часть из которых он ненавидит, довольно сложно проповедовать любовь к процессу.
Я ўвогуле не пра прадметы. А пра тое, як перажыць момант. калі хочацца ўдзельнічаць і перамагаць, але ёсць тыя, хто мацней за цябе. Для мяне вось гэта:
шлях у нікуды. Таму што можна ніколі не стаць найлепшым і ніколі не прайсці ў другі тур. А займацца паспяхова для сябе тым, што падабаецца, можна. Абсалютна па сілах кожнаму.А то что ребенок видит что лучшие идут на олимпиаду его не подогревает в следующем году стать этим самым лучшим и пройти во второй тур?