ну как-то из непоступивших если и приезжали, то вопросов таких не было озвучено)Гэта арганізацыйна-віншавальны сход для тых, хто паступіў.)
это скорее не организационное, а отчетное собрание.
ну как-то из непоступивших если и приезжали, то вопросов таких не было озвучено)Гэта арганізацыйна-віншавальны сход для тых, хто паступіў.)
падрыхтоўка да ЦТ - гэта ўжо зусім іншае, так? Гэта я для сябе цікаўлюся, калі што. Мне проста таксама фармат падабаецца. Я праўда пакуль толькі пра досвед наведвання 8-х класа. І я б таксама была не супраць такога і ў 10-м класе.)мы бы с удовольствием продолжили ходить, если бы был такой же формат и для 10-11 классов.
Нармалёвыя курсы, досыць падабалiся, такiя класiчныя: разбор матэрыялу - тлумачэнне - кантроль. Узровень дачкi быў больш-меньш прыстойны (па матэматыцы - больш, па фiзiцы - меньш), курсы дапамаглi ўсё сiстэматызаваць i замацаваць. Расчаравалася не ў курсах, а ў выбары наогул. Я зараз думаю, што, напэўна, мы ўсе занадта хацелi БНТУ, не цiснулi, проста хацелi)) а яна падсвядома старалася быць харошай дзяўчынкай, а потым гэта надакучыла)) Я не так даўно з адной каляжанкай размаўляла (ёй ужо за 40, дарэчы), дык яна скардзiлася, што калicьцi ёй мама не дазволiла пайсцi на бiяфак. Я ёй кажу: як не дазволiла, што, за рукi трымала? А яна: не, але б моцна пакрыўдзiлася. Таму няхай шукае, абы сама. Але я хвалююся, канешнерасчаравалася? не спадабалася? не прывабіла? А самі курсы як? Узровень дзіцяці паднялі? Цікава было? Падабалася?
Мы поступаемКто поступает в лицей БНТУ? Отпишитесь как экзамены, пожалуйста.
svet-lana_73,кто из преподавателей Лицея вел у дочери на курсах?
Да, под "многим" я имела ввиду именно то, что тут на форуме уже озвучилиsvet-lana_73, многое? Мне кажется в этом году экзамен был составлен так, что то, что было вообще не разбиралось на курсах. Это прозвучало в теме Лицея БГУ, это обсуждали дети наших групп, мне сын показывал эту беседу, чтобы я не сомневалась в его словах -)), это прозвучало и от Вас. С одной стороны это где-то правильно. Поступать должны сильнейшие, а не те, кто на курсы ходил. А с другой чувствуется нейкая подстава вечерников.
В плане знаний и базы - да. В плане поступления, повторюсь, я уже писала - по математике на экзамене было то, чего не было на курсахПішуць, што рэальна многа дала падрыхтоўка ў сэнсе ведаў і базы.
Плюсую. Уласевич Екатерина Владимировна преподает в Лицее на химмат профиле математику, сын занимался у нее в Вечернем Лицее, проникся математикой благодаря ей в большей степени. Физику вел Богомолов Владимир Олегович (старший), тоже замечательный преподаватель.Советует дочка свою преподавательницу по математике на курсах - Уласевич, тоже лицейский преподаватель.
Ну как бы... наверное, Вы и правы.Мне гэта кажа аб тым, што Вячэрні ліцэй і не збіраецца рыхтаваць сваіх курсантаў да паступлення ў поўным сэнсе гэтага слова.*
То бок...баюся, сёлета адбылося роўна тое ж, што адбывалася і ўсе папярэднія гады.
Іншымі словамі... ісці на гэтыя курсы выключна з мэтай паступіць = з вялікай ступенню імавернасці загадзя падпісвацца на будучае расчараванне. Я гэта для сябе так і разумею.)
як цікава. І ніхто не аддаў перавагу 1, 2 ліцэям? Гэта з месцазнаходжаннем у большай ступені звязана ці чаму так?