Лицей БГУ. часть 2

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
какая у нее успеваемость по математике? Не сильно ли мешает ей это? Не отчислят ли, если оценки совсем ниже какого-то уровня будут?

Добавлено через 28 секунд

какие у нее оценки были по матем?

У нее 8 по математике. Ей нужно тему объяснять два раза чтобы она понимала. В прошлом году ходила дополнительно в 100 баллов. В лицее справляется как то сама, у них очень хорошая терпеливая учительница.
Что бы совсем забить на предмет-это редкость,наверно. Им же поступать в следующем году нужно.
 
Юлллса, а ваш тоже в лицее?
нет! в 9 классе. Думаю, лицей ему не светит.

Добавлено через 1 минуту
У нее 8 по математике. Ей нужно тему объяснять два раза чтобы она понимала. В прошлом году ходила дополнительно в 100 баллов. В лицее справляется как то сама, у них очень хорошая терпеливая учительница.
Что бы совсем забить на предмет-это редкость,наверно. Им же поступать в следующем году нужно.
а. у вас не та ситуация, про которую я спрашивала. Я имела в виду оценки совсем низкие. Если забил, значит в 100 баллов не ходит.
 

Катя_Катина

Well-known member
по моим ощущениям, даже на самый нелюбимый предмет полностью в лицее забить не получится
во-первых, учителя все-таки высокого класса
во-вторых, плохо учиться немодно и стремно
дети высокомотивированные
 

Kavita

Administrator
Команда форума
Админ
Дамы, у меня вопрос. Есть ли среди учащихся лицея дети, совсем не любящие математику (и, соответственно, забившие на этот предмет)? Разумеется, я про гуманитарные профили.

Не совсем наш случай, математику не любит, но не запускает, я бдю :rtfm:
В том числе потому, что когда ходил на лицейские курсы, рассказывал, что большинство абитуриентов на нее перед поступлением забили полностью. И на курсах им такую установку дали - "все силы на подготовку к поступлению, учим только то, что нужно для этого". Т.е. с неприкрытой нелюбовью к математике-физике и пятерками в аттестате по этим предметам гуманитариев-лицеистов немало.

И то, чего я опасалась - математика в лайт-режиме - имеет место быть.
Тут писали, что дадут ее в лицее не хуже, чем в гимназии, главное - брать. По факту у очень небольшого процента десятиклассников-историков в голове "нужность" математики. А как берут, так и дают - не мучают их вообще, спроса никакого. Поэтому если есть опасения, что гуманитарию в лицее будет сложно с точными науками - отбрасывай напрочь.
Если и волноваться, то только о том, чтобы они не просели полностью. В гимназии с этим дело было гораздо лучше. И сейчас сын на предложение "походить в 100 баллов на математику" очень откликнулся.
 

Катя_Катина

Well-known member
И сейчас сын на предложение "походить в 100 баллов на математику" очень откликнулся.
есть допы по подготовке к ЦТ (читай: обычная математика) бесплатные в лицее... почему не ходит на них??
 

Suntea

Well-known member
по моим ощущениям, даже на самый нелюбимый предмет полностью в лицее забить не получится
во-первых, учителя все-таки высокого класса
во-вторых, плохо учиться немодно и стремно
дети высокомотивированные
да и не дадут забить то) дочь , как я вижу ,согласна быть и не модной и не мотивированной по паре предметов - но не дают учителя ей такой возможности, не дают) стонет, ворчит - и учиит)
 

Kavita

Administrator
Команда форума
Админ
есть допы по подготовке к ЦТ (читай: обычная математика) бесплатные в лицее... почему не ходит на них??
Их прямым текстом отговаривают от этого сами преподаватели. "Зачем вам подготовка к ЦТ в 10-м классе?". И допы эти рассчитаны на 11-й класс. Если сидит десятиклассник, а решают то, что проходят в 11-м - никого не волнует. Об этом Кьяра уже писала, я не поверила, а по факту так и есть. Понятно, что математикам-олимпиадникам там все просто и понятно, но не гуманитарию-десятикласснику.

Сходил сын туда пару раз, если что. Не теоретизирую.
 

k_ja_ra

Well-known member
Сярэдні бал атэстата ліцэіста па заканчэнні 11 класа згодна з інфай, агучанай на агульным бацькоўскім сходзе, 9,2 ці 9,3 (па-мойму, 9.3 усё ж, але баюся схлусіць).
Таму мне не вельмі зразумела, як у навучэнцаў гум.профіля могуць быць 5 па матэматыцы. Мяркую, балы такі значна вышэйшыя ў сярэднім. Нават пры нелюбові да прадмета.
Таксама я не разумею, што значыць настаўнікі не даюць забіць. У якім сэнсе не даюць? Вось прам сядзяць побач і вымагаюць вучыць? Па-мойму, атрымліваеш, на што напрацаваў, і кропка. Мажліва, могуць недзе прастымуляваць жаданне і высілкі, але толькі калі гэтыя высілкі сапраўды відаць. А так.. хочаш - забівай, хочаш - вучыся.

В гимназии с этим дело было гораздо лучше.
Мяркую, у гімназіях на нематэматычных профілях наўрад ці лепей. Да 9-га класа з дзецьмі (і дзеці) яшчэ хоць неяк вучацца. У 10-11 - завал збольшага. Гэта па водгуках з нашай гімназіі. Фізмат і хімбіё класы паралелі яшчэ нічога. Астатнія - баласт дый годзе. Са слоў самога дырэктара, калі што. І былой класнай. Але гэта ў нашай гімназіі. Якая калісьці (у мінулым жыцці) пазіцыянавала сябе, як матэматычную.

Что бы совсем забить на предмет-это редкость,наверно. Им же поступать в следующем году нужно.
маеце на ўвазе, сярэдні бал трэба? Бо не матэматыку ж філолагам здаваць. Гэта матэматыкам мову трэба мучыць, хоць забіся...


А ўвогуле, прафілізацыя ў ліцэі ў сэнсе таго, што профільныя вывучаюцца куды вышэй за сярэдняе, а няпрофільныя ўсё ж сыходзяць на гэтым фоне на другі план, сапраўды ёсць. І гэта выдатна і ёсць тым самым галоўным плюсам, дзеля якога, па мне, і варта ў ліцэй ісці. Хаця разумею, што ў выпадку, калі матэматыка трэба, а яе толкам няма, гэта ўжо робіцца мінусам. Менавіта таму вельмі важна выбраць "правільны" профіль. У сэнсе патрэбны для канкрэтнага чалавека. Калі гэта здараецца, дзеці проста як рыбы ў вадзе купаюцца. Калі ты вучыш тое, што падабаецца, і што табе трэба, а астатнім мозг хоць і выносяць, але амаль па мінімуму, гэта проста выдатна. Мінус гімназій (прынамсі да 9-га класа, далей пакуль не сутыкалася), што гэтага няма. І калі на геаграфію з біялогіяй і гісторыяй высілкаў марнуецца па факце болей, чым на тое, што трэба і падабаецца - гэта бяда.
 
Последнее редактирование:

Kavita

Administrator
Команда форума
Админ
Сярэдні бал атэстата ліцэіста па заканчэнні 11 класа згодна з інфай, агучанай на агульным бацькоўскім сходзе, 9,2 ці 9,3 (па-мойму, 9.3 усё ж, але баюся схлусіць).
Таму мне не вельмі зразумела, як у навучэнцаў гум.профіля могуць быць 5 па матэматыцы. Мяркую, балы такі значна вышэйшыя ў сярэднім. Нават пры нелюбові да прадмета
Поступили с 5 -6 в аттестатах (таких немного, но они есть), которые потом, в аттестате лицея, станут 7-9. Потому что в 9-м классе школы на математику забили ради поступления (повторюсь, на курсах была такая установка, это не секрет), а сейчас в лайтовом режиме иметь 7-8 не сложно. Дети-то хорошие, умные, с базовыми знаниями в любом случае.

Мяркую, у гімназіях на нематэматычных профілях наўрад ці лепей. Да 9-га класа з дзецьмі (і дзеці) яшчэ хоць неяк вучацца. У 10-11 - завал збольшага. Гэта па водгуках з нашай гімназіі. Фізмат і хімбіё класы паралелі яшчэ нічога. Астатнія - баласт дый годзе. Са слоў самога дырэктара, калі што. І былой класнай. Але гэта ў нашай гімназіі. Якая калісьці (у мінулым жыцці) пазіцыянавала сябе, як матэматычную.
Может и так. Как и что с математикой было бы в гимназии в 10-м непрофильном - не знаю. Мужу только по средней школе.

А ўвогуле, прафілізацыя ў ліцэі ў сэнсе таго, што профільныя вывучаюцца куды вышэй за сярэдняе, а няпрофільныя ўсё ж сыходзяць на гэтым фоне на другі план, сапраўды ёсць. І гэта выдатна і ёсць тым самым галоўным плюсам, дзеля якога, па мне, і варта ў ліцэй ісці. Хаця разумею, што ў выпадку, калі матэматыка трэба, а яе толкам няма, гэта ўжо робіцца мінусам. Менавіта таму вельмі важна выбраць "правільны" профіль. .

Насколько я знаю, физиков с математиками достаточно много грузят историей с обществоведением. И многие если не возмущаются, то как минимум недоумевают, зачем столько.
А историки математикой и физикой уж точно не парятся. Вообще. Так что второй план бывает ооочень разным.
 

k_ja_ra

Well-known member
физиков с математиками достаточно много грузят историей с обществоведением.
калі шчыра - то так. І гісторыя, і мовы, і літ-ры ў цэлым далёкія ад лайта. І хімія ў нашых цалкам сабе з патрабаваннямі і на поўным сур'ёзе. Грамадазнаўства пакуль не было. Не ведаю.
Дзіўна, чаму так выходзіць. Пры тым, што якраз фізматы яўна былі б не супраць гэта ўсё ў меншых аб'ёмах і з меншымі патрабаваннямі вучыць. Але ў параўнанні са школай усё адно гэта лепей. Хаця б тым, што прадметаў адначасова вучыцца меней. І я яўна бачу розніцу паміж вучобай малодшай сваёй і старэйшай. Старэйшая справай занятая ў асноўным. А малая пераважна фігнёй. ( Прабачце, не хачу закрануць нічые пачуцці, выдатна разумею, што "фігня" - для ўсіх рознае.

Мне проста здаецца, што калі б вам не трэба была матэматыка, вы б іначай і ставіліся да гэтага. І бачылі б нават плюс у тым, што на ёй ніхто мозг праз трубачку не выпівае. А паколькі яна вам усё ж трэба, то недахоп адчуваецца вельмі востра. І хацелася б яўна большага.
Плюс мажліва тое, што фізматы называюць "многа грузяць" у частцы грамадазнаўства, вам бы здалося яго недахопам, каб вам яно было трэба зноў жа. Усё ж адносна... Але гэта я тэарэзую, так. Дакладна параўнаць узровень выкладання няпрофільных прадметаў на розных жа профілях, безумоўна, я не магу.
 

Kavita

Administrator
Команда форума
Админ
Мне проста здаецца, што калі б вам не трэба была матэматыка, вы б іначай і ставіліся да гэтага. І бачылі б нават плюс у тым, што на ёй ніхто мозг праз трубачку не выпівае. А паколькі яна вам усё ж трэба, то недахоп адчуваецца вельмі востра. І хацелася б яўна большага.

Не так. То, что она понадобится - совсем не факт. Но если вдруг сын таки посмотрит в сторону экономических специальностей, то этой лицейской математики для гуманитариев точно не хватит для нормальной сдачи ЦТ.
 

k_ja_ra

Well-known member
Не так. То, что она понадобится - совсем не факт.
я зразумела. Для мяне, калі разглядаецца варыянт, што штосьці можа спатрэбіцца для паступлення і ЦТ, то гэта - трэба. Мы дакладна ведаем, напрыклад, што дачкам ні біялогія, ні геаграфія, ні гісторыя для гэтых мэтаў не спатрэбяцца. Таму ім яны ў годных, прыстойных аб'ёмах не трэба. Для агульнага развіцця, збольшага - і ладушкі. Дык не ж....самыя галоўныя прадметы ў школе, ёлкі...
 

lisnata

Active member
День открытых дверей в Лицее БГУ.
31 марта (вторник) в 10:00 в Лицее БГУ пройдёт день открытых дверей. Приглашаем абитуриентов и их родителей узнать подробности учёбы и поступления в Лицей БГУ. Ждём вас в 10:00 в актовом зале, расположенном на 1 этаже. После общей встречи приглашаем вас посетить предметные секции, где можно подробнее узнать об учебном процессе и формате вступительного экзамена на выбранный вами профиль. Также иногородних абитуриентов приглашаем посетить общежитие.
https://lyceum.by/news/21022020000000.html
 

k_ja_ra

Well-known member
С 2020 года в Лицее БГУ открывается информатико-физический профиль. Для поступления на этот профиль необходимо будет пройти вступительные испытания по физике и информатике.

Вступительные испытания по информатике в 2020 году будут составлены в соответствии с обновлённой спецификацией.

з сайта ліцэя. https://lyceum.by/abiturientu/demonstratsionnie-varianti-testov/informatika.html

Такі гэты профіль будзе ужо з гэтага (найбліжэйшага) навучальнага года. Пры гэтым адпаведных груп падрыхтоўчых курсаў не было. Ні фізікі, ні інфарматыкі, па сутнасці, у школе няма, ці ёсць на ўмоўным узроўні. Набор прадметаў досыць экзатычны, прам скажам. Звычайна інфарматыка ідзе ў пары з матэматыкай, роўна як фізіка. А фізіка з інфарматыкай без матэматыкі - гэта штосьці новенькае. Цікавы паварот...
Экзамен па інфарматыцы, які пішацца на паперы - гэта жэсць, як па мне. Калі гэты профіль замест аднаго з фізічных класаў (а гэта хутчэй за ўсё), фізікам сёлета не пазайздросціш.
 

МОлька

Well-known member
Мда :/ Мне кажется, мы были вообще единственным годом, когда сдавали информатику на вступительных в ВУЗ. Выбор профиля загадочный.
 

Magda

Well-known member
Выбор профиля загадочный.
Профиль совершенно логичен ввиду того, куда поступают физики после Лицея. На физфак идет капля, чуть чуть на РАФ (а они тоже вполне сочетают инфу и физику).
Ну а то, что у нас нет ЦТ по информатики и чаще нет информатики в школе от слова совсем, то это боль, конечно
 

k_ja_ra

Well-known member
Профиль совершенно логичен ввиду того, куда поступают физики после Лицея.
а куды паступаюць фізікі пасля ліцэя?

ок, я сама адкажу. На фпмі на 90%, правільна? І рэшткі, "якія відаць не змаглі на фпмі" на мехмат і раф.
Там трэба фізіка? У першых двух пунктах? А ў трэцім ёсць праграмаванне?
Пад што адкрываюць гэты профіль знянацку, я не разумею. Дзе трэба фізіка без матэматыкі, інфарматыка без яе ж?
Лепей бы спецыяльнасць у БДУ з фізікай і інфарматыкай адкрылі...
 
Последнее редактирование:

k_ja_ra

Well-known member
Ну а я понимаю.
дык падзяліся, клск?
В тех рамках, в каких они сейчас находятся.
а што ў іх за рамкі?

Я не разумею. Лагічней тады ўжо яшчэ адзін інф-мат клас адкрываць, з улікам самага высокага конкурса туды з фіз-мат класаў.

И, кмк, поступают поступают они разумно.
лічыш, дзеці, якія збіраліся на фіз.профіль сёлета і вучылі матэматыку з фізікай, зараз лёХка здадуць інфарматыку?
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху