Просто не понятна разница между отъездом и нет. У меня старшая не уехала, вторая уедет. Но, думаю, обе свяжут будущее не с Кипрома я аб чым
Просто не понятна разница между отъездом и нет. У меня старшая не уехала, вторая уедет. Но, думаю, обе свяжут будущее не с Кипрома я аб чым
Ну....дети разные, конечно.ну... гэта ўсё так. Мяркую, у нармальных сем'ях заўсёды да дзяцей прыслухваюцца. Але ж давайце прызнаем, у канчатковым выніку, усё адно вырашае дарослы. Дзіцё само не ў іншую краіну не паездзе, ні гурток сабе не аплаціць, ні школу не выбера. Паўсюль законны прадстаўнік патрабуецца. І адказнасць, адпаведна, на ім. Дый унушыць дзіцяці пры жаданні можна што заўгодна ў бальшыні выпадкаў, пагадзіцеся. Так, каб рашэнне выглядала ягоным. Гэта і з дарослымі пракатвае, чё уж) а то дзеці
Ну мой тоже на курсах сразу из дома попал в блок на 10 человек со шторкой в облезлой старой общаге. И первый год был не просто стресс, а мегастресс. И тоже домашний ребенок у меня.Ну а ваш ребенок хочет уезжать? Если нет желания, то и не стоит настаивать и настраивать, как по мне, пока сама не придет к решению. Моя очень домашний ребенок. Когда она оказалась в Варшавской общаге одна, без нас, это был нормальный такой стресс. Ее сначала попытались заселить в блок с темнокожими студентами, где вместо двери в санузле и ванной висела шторка))). Хорошо, муж был рядом и со знанием польского, объяснил коменданту все, что думает по этому поводу. Предложили другой вариант. Там она впервые увидела тараканов, впервые обкурившихся индусов, кучи говна (в прямом смысле) в душевых кабинках после выходных, пьяные общажные праздники и прочее. Но это мы в одной стране и она на выходные к нам приезжает и отходит. Но в первые пару месяцев она не столько училась, сколько в себя приходила)) Совсем другая система образования, другой подход, другое отношение к студентам. Много нюансов. Чтобы ребенку справиться, надо видеть цель. Просто отправить учиться, потому что родители решили - так себе вариант((
Ну как бы для меня степень не айс сильно разная все же.Не, я так поняла что имелось в виду, что раз в любой точке мира перспективы не айс, то стоит ли заниматься поступлением за границу.
И для меня.Ну как бы для меня степень не айс сильно разная все же.
Ну вот моя хочет, но возможности неткалі не хоча нікуды ехаць - то і пытання ж няма..
Я прытрымліваюся думкі, што лепш хай той дыплом не прыдасца тут, але дае зялёнае сьвятло ў сьвет, чым наш - не прыдасца там. Таму калі ёсьць жаданьне і магчымасьць, трэба спрабаваць. Дзяўчынкам дык увогуле.Наўрад ці тут замежны бакалаўрыят каму цікавы з нашымі адзінымі тарыфнымі даведнікамі.
Так, Кьяра) отбрасывайте потихоньку сомнения) кому еще принимать ОКОНЧАТЕЛЬНЫЕ решения, если ребенок знает: одного желания мало, нужны еще и деньги, а вот тут уж необходимо решение родителей.Мяне яшчэ пужае, што рашэнні то бацькі прымаюць.
ну ў сьвеце ідзе жыцце, есць свае праблемы, але гэта не вечны стрэс ад навін.калі шчыра, зараз такі час і такі сусвет, што я са сваім песімізмам не бачу будучыні ўвогуле нідзе (
Мяне яшчэ пужае, што рашэнні то бацькі прымаюць. Бо яны фінансуюць, і дазвол, калі што, на выезд даюць. А жыць потым дзіцяці.
Ніяк для сябе не вырашу, варта ва ўсе гэтыя паступацельныя працэсы не тут спрабаваць увязвацца, ці пакінуць на будучыню, калі дзіцё, як пішуць, стане дарослым, і будзе жыць сваё жыццё, а не тое што мама прафінансавала і дазволіла
Это предположение или вы точно знаете? Работают же у нас иностранцы, как то устраиваются со своими дипломамиНаўрад ці тут замежны бакалаўрыят каму цікавы з нашымі адзінымі тарыфнымі даведнікамі.
так раней дыплемы прызнавалі. і іншаземцы не у дзярдсектары працавалі.Это предположение или вы точно знаете? Работают же у нас иностранцы, как то устраиваются со своими дипломами
так на гос.завод и с белорусским дипломом не каждого возьмут, характеристика нужна в первую очередь)тут болей пытанняў, што працы акрамя заводаў ня будзе...
вось. пакуль куды большы страх паўночнай карэі, чым што дыплема стане перашкодай, ІМХОтак на гос.завод и с белорусским дипломом не каждого возьмут, характеристика нужна в первую очередь)