Психологическая беседка-4

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Jahenka

влюбленная в мир
Да мне в данном случае все равно ПОЧЕМУ
но вы приводите это как агрумент против раздельного обучения. Хотя виновато в неадекватном поведении женщин в испытываемом вами женском коллективе не раздельное обучение, они-то как раз совместно учились.

Я работала в женском (преподавательском) коллективе - нормальный был. Коллектив меня на работе поолностью устраивал. такие интеллегентные женщины, причем разного возраста (от вчерашней студентки до заслуженной профессора) общались на равных, без перекосов. А лаборантки у нас какие чудесные были!
Очень редкие "странности" типа как одна дама обиделась. что не все пришли к ней на ДР - но это и в смешанном коллективе могло быть

НО. эти женщины тоже учились в общей школе. исходя из чего можно с большего сделать вывод, что школа не при чем вообще :)

армия - это другое.
почему?
 

Magda

Well-known member
но вы приводите это как агрумент против раздельного обучения.
Да, мне кофмортно учиться, работать в смешанном. Некомфортно в женском. Поэтому я за совместное обучение. Не вижу нелогичности.
 

Mahima

переименовалась:)
там слишком строгие правила и мало вариантов собственного выбора. Даже в бытовых вопросах четко расписанный ритуал и порядок, и нет права от него отклониться. Плюс все одинаковые, это подчеркивается и культивируется.
В жизни же не так...

Но вообще страсти в армии, по-моему, плодятся там, где их просто собрали, а делать реальное что-то нет возможности. Плюс это принудительно собранный коллектив - люди не выбирали в нем быть. Бессмысленность бытия порождает неадекватное буйство в мозгах.
 

Тасана

New member
Не забывай, чем сильнее работает мозг, тем слабее либидо.
Даааа??? А чета у нас есть пару докторов и даже академиков, которых ну никак нельзя заподозрить ни в слабом либидо, ни, тем более, в слабой работе мозга :) (речь как о мужчинах, так и о женщинах)
 

k_ja_ra

Well-known member
А то послушаешь, так такое ощущение, что кругом гармония, а тут некие идеи низачем

Катерина, а яно дзе такое чуваць? Пра гармонію?
І не ніякія ідэі. А толькі адна пэўная часткай удзельнікаў тэмы не прымаецца.


в современных межполовых и однополовых отношениях тоже хватает фигни, и совместным воспитанием она не исправилась - значит собака порылась не тут
Ну расейскі эксперымент таксама адваротныя чаканням вынікі дае, не?
Дык з чаго менавіта там многім панацэя бачыцца?
Как-то странно, но о мужских коллективах таких баек нет.
Мужыкі меней трындзяць.
Падазраю, што чыста мужчынскім калектывам жанчын не хапае роўна так жа, як жаночым мужчын.

І так, я так і не пачула ў якім дакладна месцы раздзельнае навучанне лепшае. Ад яго меней клетачак трэба будзе лічыць? Ці праграмы зменяцца?
Пакуль пра паляпшэнні толькі ў сувязі са зменай настаўніка пісалі. І неяк прысутнасць дзяўчат адчуць паляпшэнні не перашкодзіла.
 

Mahima

переименовалась:)
Дык з чаго менавіта там многім панацэя бачыцца?
ну а почему именно совместное обучение видится таким же идеальным вариантом именно для развития умения взаимодействовать?:)
Ад яго меней клетачак трэба будзе лічыць? Ці праграмы зменяцца?
о том и рчеь - чтобы изменились. Иначе в чем смысл-то...
Так что раздельное обучение мною рассматривается скорее как попытка дать шанс ребенку еще больше раскрыться. А не как панацея от всех бед. Причем не как поголовное разделение, а как вариант выбора. И вот имей я такой выбор, лично я бы воспользовалась. Отказаться всегда можно успеть.
+100.
 

Magda

Well-known member
ЛьОлька, про гимназию я, например, долго рожала решение. И пробовали, потому что я знала плюсы, которые перевесили минусы. Могла их расписать четко.
Какие вы видите преимущества раздельного обучения над вашей гимназией?
В гимназии у вас не присутствует индивидуальный подход?
 

Magda

Well-known member
Так стоит ли толочь еще воду?
Жаль. Я думала, что вам есть, что написать конкретно.
ЛьОлька, вы уже который раз призываете закончить диалог на какую-то тему, прокровительственно оставив за собой какое-то последнее слово. Если вам нечего сказать, действительно можно уйти.
Вам стали понятны мои причины. А мне вот ваши нет, потому как я обычно не копаю темы, где у меня все ровно. Не цепляют вообще. Было бы интересно понять, но нет, так нет.
 

k_ja_ra

Well-known member
ну а почему именно совместное обучение видится таким же идеальным вариантом именно для развития умения взаимодействовать?
Не ідэальным, асабліва на сёння, у сувязі з перакосамі ўбок "ну ты ж дзяўчынка, павінна быць акуратнай" і "ну ты ж хлопчык, табе плакаць нельга". Але лепшай, чым раздзельнае.
Мяне сумеснае навучанне, як такое, здавальняе. Мяне не здавальняюць іншыя рэчы: праграмы, прыарытэты ў школе, чыста жаночыя ў сваёй большасці калектывы настаўнікаў і г.д. Вось з гэтага я б і пачала.
Па шчырасці не разумею, якія пытанні да маёй пазіцыі...
 
Последнее редактирование:

Mahima

переименовалась:)

k_ja_ra

Well-known member
откуда известно?
Я так адчуваю, калі хочаш. :) Мяркую па сабе :) абапіраюся на ўласны досвед. :)
Гэта як з цыгарэтамі.) Не каштавала, але не хачу і ведаю, што мне яно і неабавязкова.:)

І яшчэ раз, асноўныя праблемы нашай адукацыі палягаюць ніяк не ў сумесным навучанні. Па мне.
Сумеснае навучанне асабіста мяне задавальняе. І я не бачу ніякай патрэбы для сябе спрабаваць раздзельнае. Асабліва калі ў мяне да апошняга катэгарычна не ляжыць душа. Ці такі павінна ляжаць? :)

Хто хоча спрабаваць - дзеля Бога. Я не супраць.) Хай спрабуе. )
 

Mahima

переименовалась:)
Я так адчуваю, калі хочаш. Мяркую па сабе абапіраюся на ўласны досвед.
именно;)
І яшчэ раз, асноўныя праблемы нашай адукацыі палягаюць ніяк не ў сумесным навучанні.
ты понимаешь, я же не предлагаю решать ВСЕ проблемы нашего образования таким образом. Я просто считаю, что было бы лучше вот так. И фсе.
Ці такі павінна ляжаць?
и ты туда же??!!!!!:(
 

k_ja_ra

Well-known member
Не. ) Я чыста на ўсялякі выпадак удакладніла. ) Бо занадты імпэт і настойлівасць мне пачуліся. )

Я просто считаю, что было бы лучше вот так.
На падставе чаго так лічыш? :) У мяне хоць па сабе і ўласны досвед. А ў цябе што? Чыстыя домыслы?

І лепей як? Мець раздзельнае навучанне ўвогуле ці мець мажлівасць яго дзе-нідзе атрымліваць?

я же не предлагаю решать ВСЕ проблемы нашего образования таким образом.
Але гэта амаль ключавым бачыцца, не? Ну раз на яго ўпор робіцца.
А з чаго раптам?
Сын скардзіцца?
Ці цябе саму, як дзяўчыну, штосьці ў свой час не здавальняла менавіта ў сумесным навучанні, а не ў навучанні, як такім? Калі другое, дык з чаго высновы, што дзяўчатам якраз у кайф усё, і толькі хлопчыкі ад сучаснай сістэмы пакутуюць?
 

subaru

Active member
Пачытала вас.
Кьяра, вось цалкам з табою згодная.
Дадам яшчэ, што мне, напрыклад, хопіць, калі настаунікі проста зразумеюць і будуць у курсе, што дзяўчаты і хлапцы розныя, інфармацыю ўспрымаюць па-рознаму...
... У мяне два хлопчыка. Старэйшы, як вы апісвалі - куча ідэй, хуткі розум, жалезная логіка, здольнасьці на твары:))) Малодшы... будзе да бясконцасьці свае гаплікі даводзіць да дасканаласьці... і, ведаеце, посьпехаў таксама шмат, і што? Як дзяліць?
 

k_ja_ra

Well-known member
subaru, вось тое самае. Адна - сама акуратнасць, стараннасць, адказнасць і дасканаласць. Памяць - выдатная. Вучыць літаральна з першага раза. Але няспешная сама па сабе. На ўсё час патрэбны.
Другая...жэсць. 5 хвілін на месцы - фізічная мука. Што заўгодна, толькі не ўрокі, да апошняга будзем на галаве стаяць. Потым за 5 хвілін усё зробіць. На большае цярпення не хапае бо. :) У адным сказе 33 памылкі пры запісы. І столькі ж выпраўленняў адпаведна. За кніжку не ўсадзіць, пры тым, што старэйшая іх запоем чытае. Але сутнасць, як быццам, няблага ловіць і цяміць.
Пры гэтым так, і тая і тая дзяўчына і тая і тая нараджаць будзе. І?
Другую ў клас хлопчыкаў аддадзім?
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху