Школьная беседка - 14

k_ja_ra

Well-known member
Калі вы пра расійскае эсе ў егэ - там няма чаго рабіць і вучыць. Такія штодня пісаць можна, пытанне 20 хвілін, гэта не на 4-5 старонак пра ’што хацеў сказаць аўтар’ выдумляць, асабліва параўнаннем 2-3-4... знак бясконцасці твораў. Ці не разбор верша зрабіць па схеме, у якой я, напрыклад, ніводнага тэрміна не ведаю. А яшчэ лепей напісаць рэцэнзію на зборнік вершаў, напр. Філфак хай піша хоць рэцэнзіі хоць манаграфіі, блін, а астатнім гэта ўсё нафіг??
 

k_ja_ra

Well-known member
Зараз прачытала, што ў маскве настаўнікаў выпраўляюць егэ пісаць, добраахвотнапрымусова. Вось гэта тэма! Нашых бы так выправіць) праўда лепей не настаўнікаў, а мінаду на чале з міністрам. І вынікі апублікаваць. Вось бы пасмяяліся :ROFLMAO:
 

Mahima

переименовалась:)
Зараз прачытала, што ў маскве настаўнікаў выпраўляюць егэ пісаць, добраахвотнапрымусова. Вось гэта тэма! Нашых бы так выправіць) праўда лепей не настаўнікаў, а мінаду на чале з міністрам. І вынікі апублікаваць. Вось бы пасмяяліся :ROFLMAO:
У нас опубликуют 89,99999
И все дела
 

Лапа

Well-known member
А кто ж из учителей сам может эссе написать, и детей этому научить?
а сочинение аки вода из критики - освоенное умение.
ну я б уже учителей так не обесценивали, вот уж учитель эссе напишет, а вот детей нужно этому учить вместе с сочинениями
 

Лапа

Well-known member
@k_ja_ra, не соглашусь с тобой. У эссе тоже есть структура. Эссе предполагает умение выразить большую мысль в трех предложениях. Это скорее навык не развернуть ответ, а наоборот дать сжатую характеристику прочитанному
 

Инна_2012

Well-known member
мне кажется, я в свое время на каждое произведение сочинение писала. Дети мои меньше пишут. И не умеют писать, не умеют мысли выразить. Пусть бы побольше писали сочинений, учились.
 

k_ja_ra

Well-known member
Эссе предполагает умение выразить большую мысль в трех предложениях
Адкуль такія звесткі?
Дзе так напісана?
Строга кажучы, эсе - гэта тое ж сачынне, толькі ў вольнай форме. Можа быць абсалютна рознага памеру і зместу.
Што да егэ, то там усё рэгламентавана, так, мінімальны памер і структура. І тэкст, на падставе якога пісаць, даецца. І слоўнікам карыстацца можна (калі не блытаю). Пісаў бы і пісаў
 
Последнее редактирование:

k_ja_ra

Well-known member
мне кажется, я в свое время на каждое произведение сочинение писала. Дети мои меньше пишут. И не умеют писать, не умеют мысли выразить. Пусть бы побольше писали сочинений, учились.
Вам здаецца. Бо гэта бесіла ўсіх і заўжды. Таму і здаецца, што гэта было бясконца
А вы сядзьце і ўзгадайце, што канкрэтна пісалі. І колькі штук наўзгадваеце, цікава
 

Ellaga

Well-known member
Я заканчивала в 91-м. Мы точно не писали 18 сочинений в год. Мне запомнилось, что сочинений было столько же, сколько изложений. Сочинения я любила больше) Есть простор для творчества.

Сочинения не учат излагать свои мысли. Это личностные особенности человека. Скорее наоборот. Кто умеет хорошо излагать, легко напишет сочинение. В противном случае- банальное списывание или помощь со стороны.
 

Лапа

Well-known member
Адкуль такія звесткі?
Дзе так напісана?
Строга кажучы, эсе - гэта тое ж сачынне, толькі ў вольнай форме. Можа быць абсалютна рознага памеру і зместу.
Што да егэ, то там усё рэгламентавана, так, мінімальны памер і структура. І тэкст, на падставе якога пісаць, даецца. І слоўнікам карыстацца можна (калі не блытаю). Пісаў бы і пісаў
я писала несколько раз работы, предполагавшие именно эссе, а не сочинение
Структура эссе определяется предъявляемыми к нему требованиями:
  1. мысли автора эссе по проблеме излагаются в форме кратких тезисов (Т).
  2. мысль должна быть подкреплена доказательствами - поэтому за тезисом следуют аргументы (А).
Аргументы - это факты, явления общественной жизни, события, жизненные ситуации и жизненный опыт, научные доказательства, ссылки на мнение ученых и др. Лучше приводить два аргумента в пользу каждого тезиса: один аргумент кажется неубедительным, три аргумента могут "перегрузить" изложение, выполненное в жанре, ориентированном на краткость и образность.
Таким образом, эссе приобретает кольцевую структуру (количество тезисов и аргументов зависит от темы, избранного плана, логики развития мысли):
  • вступление
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • заключение.
как видишь, никакого растекания мыслью по бумаге
 

Лапа

Well-known member
Девочки, я в 94 году закончила 9 классов, и сочинения мы писали на все большие произведения. Чисто на стих нет, но на фундаментальные произведения да. А иногда и на полет творчества стихоплетов:)))
 

Tanyshkas

Well-known member
мы писали много и сочинений и изложений и тексты посложнее были - но это ж не за год даже научить этому можно. Пока моя боль - изложение - ребенок сказал, что велено записывать когда читает максимально все - скоропись такая, при этом ни сути ни структуры ни плана не составляют - потом эту скоропись переписывают на чистовик и это аццкое чтиво) по мне надо учиться обходить сложные предложения и орфограммы заменять синонимами, а не вот ето все.
 

k_ja_ra

Well-known member
я писала несколько раз работы, предполагавшие именно эссе, а не сочинение
Структура эссе определяется предъявляемыми к нему требованиями:
  1. мысли автора эссе по проблеме излагаются в форме кратких тезисов (Т).
  2. мысль должна быть подкреплена доказательствами - поэтому за тезисом следуют аргументы (А).
Аргументы - это факты, явления общественной жизни, события, жизненные ситуации и жизненный опыт, научные доказательства, ссылки на мнение ученых и др. Лучше приводить два аргумента в пользу каждого тезиса: один аргумент кажется неубедительным, три аргумента могут "перегрузить" изложение, выполненное в жанре, ориентированном на краткость и образность.
Таким образом, эссе приобретает кольцевую структуру (количество тезисов и аргументов зависит от темы, избранного плана, логики развития мысли):
  • вступление
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • заключение.
как видишь, никакого растекания мыслью по бумаге
І дзе тут пра 3 сказы?
І гэта толькі адзін з варыянтаў, калі ў цябе ёсць тэза і ты яе разглядаеш. Мара проста. А калі ў цябе тэма эсе ’прырода ў творах П’’на’, то і структура будзе іншай - больш вольнай.
Мне якраз твой варыянт на парадак болей падабаецца. Выказаць аргументы ў трох сказах і расцякацца абстракцыяй на 5 старонак пра ’’адкуль пачынаецца патрыятызм’’ адрозніваецца як зямля і неба, па-мойму. Не ўяўляю, каму другое прасцей...
 

k_ja_ra

Well-known member
Людзі, давайце ўжо знойдзем якую настаўніцу мовы ва ўзросце, у якой старыя праграмы і планы захаваліся, ці якая сама помніць. Хай раскажа, колькі мы пісалі.
Я штук 5-6 магу ўзгадаць тэм ці твораў, па якіх вось помню, як пісала. А мела помніць тады хаця б 20-30, каб па кожным... Так, вялікія пісалі. А цяпер 18!!! Кожныя 2 тыдні сачыненне ў сярэднім. Вы праўда, столькі пісалі?? Ды ладна. У найлепшым выпадку палова, і тое наўрад ці...
 

GingerBread

Well-known member
Людзі, давайце ўжо знойдзем якую настаўніцу мовы ва ўзросце, у якой старыя праграмы і планы захаваліся, ці якая сама помніць. Хай раскажа, колькі мы пісалі.
Я штук 5-6 магу ўзгадаць тэм ці твораў, па якіх вось помню, як пісала. А мела помніць тады хаця б 20-30, каб па кожным... Так, вялікія пісалі. А цяпер 18!!! Кожныя 2 тыдні сачыненне ў сярэднім. Вы праўда, столькі пісалі?? Ды ладна. У найлепшым выпадку палова, і тое наўрад ці...
было ну максімум 6 на год па адной літаратуры і столькі ж па другой. і адзнака адна шла на мову.
пра лабуду ў 11 не пісалі дакладна
 

Лапа

Well-known member
@k_ja_ra, вот что я точно помню, что по картине писали, по произведениям писали, а вот херню в духе - космические корабли бораздят коммунистическое будущее - наврядли
 

GingerBread

Well-known member
я писала несколько раз работы, предполагавшие именно эссе, а не сочинение
Структура эссе определяется предъявляемыми к нему требованиями:
  1. мысли автора эссе по проблеме излагаются в форме кратких тезисов (Т).
  2. мысль должна быть подкреплена доказательствами - поэтому за тезисом следуют аргументы (А).
Аргументы - это факты, явления общественной жизни, события, жизненные ситуации и жизненный опыт, научные доказательства, ссылки на мнение ученых и др. Лучше приводить два аргумента в пользу каждого тезиса: один аргумент кажется неубедительным, три аргумента могут "перегрузить" изложение, выполненное в жанре, ориентированном на краткость и образность.
Таким образом, эссе приобретает кольцевую структуру (количество тезисов и аргументов зависит от темы, избранного плана, логики развития мысли):
  • вступление
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • тезис, аргументы
  • заключение.
как видишь, никакого растекания мыслью по бумаге
ну вось. дзе такому вучылі настаўнікаў?
 

GingerBread

Well-known member
@k_ja_ra, вот что я точно помню, что по картине писали, по произведениям писали, а вот херню в духе - космические корабли бораздят коммунистическое будущее - наврядли
ну так па малюнкам было ў 5-7 клясе, а не ў 11
 
Сверху