Школьный возраст

Во сколько лет ребенок пошел в школу?

  • Ребенок пошел в школу 6 - 6,5 лет

    Голосов: 127 55.7%
  • Ребенок пошел в школу 7 - 7,5 лет

    Голосов: 101 44.3%

  • Всего проголосовало
    228

Lenushka

Дрыхлая соня
на месте буду смотреть, кто мне симпатичен, с кем дочка поладит...
Подскажите, а на эти собрания для родителей будущих первоклассников надо с детьми приходить или нет? Там смогут дети с предполагаемыми учителями пообщаться, или там только сидишь в актовом зале и слушаешь и ребенку только скучно будет?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Праўда, гукавы аналіз слова - гэта па-мойму нават у патрабаваннях таго, што мусіць умець дзець, які ідзе ў школу, значыцца. Роўна як умець пісаць друкаванымі літарамі, пажадана чытаць,(хаця б склады зліваць) ну і разуменне плюса і мінуса мець, а значыць збольшага складаць/аднімаць умець.
Кьяра, а што, гэтаму вучаць ў садках?? Я сур'ёзна пытаюся, мой жа не хадзіў у старэйшую групу.
А што ты разумееш пад гукавым аналізам слова?
 

имя-как-имя

Well-known member
Я помню, что только в школе мы рисовали цветные квадратики, обозначающие слоги, делили на слоги....

У моих были в саду пеналы из спичечных коробков, наполненных этими цветными квадратиками. Старший в школу пошел в 2002, т.е это отнюдь не нововведение в садах.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Спадарыні, мяне сапраўды цікавіць, чаму вучаць дзяцей з асноў матэматычных ведаў у старэйшай групе сада? Мы пакуль у сярэдняй, але хацелася б ведаць.
 

имя-как-имя

Well-known member
Подскажите, а на эти собрания для родителей будущих первоклассников надо с детьми приходить или нет? Там смогут дети с предполагаемыми учителями пообщаться, или там только сидишь в актовом зале и слушаешь и ребенку только скучно будет?
Будущих учителей в лучшем случае представят, если есть с ними определенность ( случается, что и в конце августа неизвестно, какой учитель будет). Ребенка не вижу смысл брать на собрание. Ему не просто скучно будет, а тяжело.
 

k_ja_ra

Well-known member
А што ты разумееш пад гукавым аналізам слова?
Галосныя, сагласныя, цвёрдыя, мяккія, назваць гукі, з якіх слова складаецца, сказаць, колькі гукаў. Колькі складоў.

чаму вучаць дзяцей з асноў матэматычных ведаў у старэйшай групе сада?
Лік да 10. Туды-назад. Больш-менш. Суседзі лікаў. Што зробіцца з "5", калі да яго дадаць "2", палічыць праз адзін. Паняцце асноўных фігур.
Збольшага - усё, бадай.
 

Kathrin

Member
Сейчас в 5 классе (класс собран из сильных детей, т.е. в нем нет однозначно отстающих двоешников, но есть действительно сильные дети) из 27 человек 12 семи леток 15 шести леток. При этом 9 шести леток летние.
а уточните, пожалуйста, среди этих летних 9 шестилеток - сколько девочек и мальчиков?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
сказаць, колькі гукаў. Колькі складоў.
адназначна не трэба гэтага ведаць пры прыходзе ў 1 клас.

Галосныя, зычныя, цвёрдыя, мяккія
а гэтаму вучаць у садзе? Бо гэтаму вучаць у 1 класе.

Лік да 10. Туды-назад. Больш-менш. Суседзі лікаў. Што зробіцца з "5", калі да яго дадаць "2", палічыць праз адзін. Паняцце асноўных фігур.
Збольшага - усё, бадай.
Дзякуй!
 

k_ja_ra

Well-known member
Точно, блін.))) Дзяк.)

адназначна не трэба гэтага ведаць пры прыходзе ў 1 клас.
Дакументальна - напэўна. Па факце - трэба.) Асабліва ў пэўных школах. Дый ведаюць усе, па ходзе. Большасць, прынамсі.)

а гэтаму вучаць у садзе?
Скажам, знаёмяць.) А вучаць шчыльна і прадметна - у 1-м класе, так. Замацоўваюць, я б нават сказала.)
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Дакументальна напэўна. Па факце - трэба.)
да ну на... І што, ведаюць дзеці пра ётавыя галосныя і пра тое, у якіх выпадках яны азначаюць 2 гукі, а ў якіх - адзін??
Ну можа ў якія супер-пупер гімназіях, дзе трэба неяк адсеў зрабіць, хаця я пра такое (адбор) чула толькі па сарафаннаму радыё

Дый ведаюць усе, па ходзе.
Мая ня ведае.
 

Танюша_

всё чудесатее и чудесатее
katia-ka, не только. Мой сейчас проходил логокомиссию, вопросы подобные были
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Мой сейчас проходил логокомиссию, вопросы подобные были
і
І што, ведаюць дзеці пра ётавыя галосныя і пра тое, у якіх выпадках яны азначаюць 2 гукі, а ў якіх - адзін??
Калі так, то адкуль веды? Проста цікава.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Танюша_, можа сьпецыфіка лягапедычных заняткаў падразумляе гэтыя веды?
 

Танюша_

всё чудесатее и чудесатее
katia-ka, вообще, у меня сложилось впечатление, что при проверки общего уровня развития детей 6 лет такие знания норма. То есть, понятно, что не всё, но +- это норма.
Открыла тётенька книжку, листает и показывает: цвет, форма, слоги, первый или последний звук, мягкий\твёрный, элементарное сложение... И это всё в одной книжке.

katia-ka, мои старшие это тоже знали.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
цвет, форма, слоги, первый или последний звук, мягкий\твёрный, элементарное сложение... И это всё в одной книжке.
мяне цікавіць канкрэтна ўменьне назваць колькасьць гукаў у слове.
Ці калі быць дакладней, у словах кшталту: ёлка, мяч, ночь, поют.

мягкий\твёрдый,
на слых ці пры чытаньні слова?
 

Танюша_

всё чудесатее и чудесатее
katia-ka, подобному учат в саду, а ещё на многих развивалках. Но не с целью научить тому, что ь не имеет звука, а с целью научить слышать различия написания и произношения. Поэтому часто берут примеры проще. И поэтому в школе есть чему учиться ещё.

katia-ka, на слух
 

Танюша_

всё чудесатее и чудесатее
katia-ka, в логогруппах это важная часть занятий. В остальных не настолько. Но в логогруппах система занятий вообще особая
 
Сверху