k_ja_ra, в лицее есть и базовая и продвинутая математика на обычных занятиях, невозможно заниматься продвинутой без базовой. Не совсем понятно, что ты имеешь в виду, когда пишешь, что на уроках в лицее не готовят к цт по матеме, а готовят на курсах.
я гаварыла не пра канкрэтна матэматыку. А ўвогуле. І гэта са слоў саміх ліцэістаў.) Што вось гэты дакладны настаўнік, прыкладам, да ЦТ не рыхтуе. Дый увогуле так сабе да ЦТ ставіцца. Але затое дае безліч іншага. А для ЦТ ёсць дадатковыя заняткі. Ужо ў іншага настаўніка. ) Таксама выдатнага, да слова. Але там і мэта ўжо іншая - акурат ЦТ.
Для сябе я разумею падрыхтоўку да ЦТ менавіта як набіванне рукі на канкрэтныя задачы, пытанні, заданні, тэсты, раз, як гляджу, тэрмін натасківанне чапляе. ) І не факт, што ў прынцыпе ў гэтым ёсць сэнс і карысць. Нават па профільных прадметах. Пра мову нават не кажу. Але такія правілы гульні, так. Таму і мае будуць і руку набіваць, і натасківацца.
І так, у тым ліку на гэтым форуме гучала, што навучыцца рашаць тэсты на 90+ яшчэ не значыць валодаць прадметам на такія ж балы. І гэта пісалі людзі якраз з такімі баламі. Дакладней, бацькі такіх людзей.
На основании чего Вы решили, что натаскаться легче, чем тянуть математику в лицее?
на падставе неаднаразовых выказванняў фарумчан. Але я перадумала шукаць цытаты. У мяне няма патрэбы штосьці даказваць. Дый амаль усе тут прысутныя форум чытаюць не горай за мяне. І мяркую, выдатна ўсё разумеюць і ведаюць і без цытат.
Если форум будет жить, мне было бы интересно почитать про баллы в Ваших постах.
я наўрад ці буду пісаць пра балы.) Якімі б яны не былі. ) Прабачце.)
Углубленное изучение предметов - это определенная подготовка. Это не мозг сушить, а заниматься тем, что тебе нравится и что у тебя получается.
размова пачалася з таго (як мне падалося, высветлілася, што памылкова), што людзі, якія прыйшлі вучыцца на фізмат профіль, скардзіліся на тое, што фізіку трэба такі вучыць, яна ім, маўляў, для ЦТ не трэба. Менавіта гэта выклікала пытанні і нават абурэнне. А ў вашай фармулёўцы мне ўсё падабаецца. ) І калі чалавеку падабаецца ды яшчэ і даецца, то хай вучыцца на здароўе, столькі, колькі можа і хоча, нават калі яму гэта ніколі потым не спатрэбіцца.