неа. В 100 баллах готовят и всегда готовили к ЦТ в основном. Никакой углубленности. Теврдые знания всей школьной программы. Не больше. Для любого класса.Курсы- углублённо определённые предметы,
наколькі разумею - ніяк.Как в 100 баллах с дифференциацией?
шчыра - не ведаю. Але тут у мяне, мажліва, не ўсім прыемная пазіцыя: гісторыю можна пачаць вучыць і вывучыць пры жаданні і ў 10 класе, матэматыку - позна ўжо амаль у 6-м, калі да гэтага ёй не займацца.Про ад было у шестиклассника. Но быть уверенным в 11 лет, что именно математика - профиль? Или не профиль? В каком возрасте и кто этот профиль должен определить, чтобы потом не было мучительно больно за неправильно выбранный ад?
тады ўжо мэтазгодней, па мне, наадварот, сярэднія класы ў 100 балах праводзіць. Пакуль ад па ўсіх прадметах некрытычны і наадварот можа дапамагчы зразумець, што бліжэй. А ў 10-11 лепей:Хотя, как вариант, для 10-11 класса в уме держу.
высокие знания по профильным предметам и относительная лояльность к оценкам по непрофильным.
Я бы все же разделяла обучение на курсах Ливянта и в его же общеобразовательной школе. Курсы- углублённо определённые предметы, школа - базовое образование. Вы бы хотели, чтобы так же углублённо, как русский язык, дочь изучала математику и историю?
я, напрыклад, не пра гэта. Я разумею ад як высокі ўзровень не толькі выкладання, але і патрабаванняў. І задумваюся аб тым (як бы парадаксальна гэта не гучала), што я не ўпэўненая, што хацела б такога па ўсім (усіх пардметах) абсалютна. То бок, напэўна, мой ідэал (а мы ж тут пра хацелкі ва многім, так?) - гэта дыферынцаваны падыход. Калі штосьці можна вывучаць глыбока і аццкі, а штосьці больш спакойна і ў рэжыме лайт. Наколькі зразумела з тутэйшых расказаў, апошняе ў 100 балах не надта практыкуецца.)Но нет, люди, которые там не провели ни дня отвечают :" Вы не правы! Там АД и слезы!"
Я например вообще не знаю где такое практикуется.Калі штосьці можна вывучаць глыбока і аццкі, а штосьці больш спакойна і ў рэжыме лайт. Наколькі зразумела з тутэйшых расказаў, апошняе ў 100 балах не надта практыкуецца.)
Але тут у мяне, мажліва, не ўсім прыемная пазіцыя: гісторыю можна пачаць вучыць і вывучыць пры жаданні і ў 10 класе, матэматыку - позна ўжо амаль у 6-м, калі да гэтага ёй не займацца.
Біялогія і хімія тыя ж - тое ж самае, пра гэта нават дачка кажа. Біялогію можна пачаць вучыць з любога месца, хімію - не. Адсюль і мая асабістая "прафарыентацыя". Таму, напэўна, і ад па матэматыцы мяне не пужае, а па гісторыі - вельмі нават. На ісціну не прэтэндую.)
баюся, што нідзе. Кажу ж, хацелкі.)Я например вообще не знаю где такое практикуется.
Я например вообще не знаю где такое практикуется.
В лицеях может быть?
Учиться в режиме лайт и иметь 9-10 - такое бывает?
Но 9-10 за это не ставят. Вот точно.По многочисленным отзывам в 41-й гимназии очень лайтово изучаются гуманитарные предметы. И это логично.
Не думаю, что открою Америку, если скажу, что на деле порой примерно так и происходит. Не 10, конечно, тому, кто имел эту химию в виду и сдавать ее не собирается, но докинуть балл-другой вместо заслуженной пятерки - очень даже имеет место.lada,как вы себе это представляете, профильные предметы у всех-то разные. Скажет ученик, что химия ему не нужна, а второй готовится в мед и грызет науку. И обоим поставить 10 ? Да и планы могут поменяться в 11 классе.
Учитывая, сколько в этом субъективного, средний балл - зло абсолютное.Про оценки - во всем «виноват» средний балл.
Это ж мечта.Поэтому по физике 30 немного отличающихся друг от друга задач. Решений к которым нигде не найти.
калі шчыра, пра такі сярэдні бал па класах (!) я чула толькі ў ліцэі БДУ, на форуме. І была проста надзвычай здзіўленая, асабліва побач з інфай пра тое, якія там патрабаванні і як даводзіцца сядзець з псіхолагам.Лайтово изучаются все предметы в школах, где средний балл 9.5 по классам
Параллельная реальность.имя-как-имя, у нас опыты- опыты- опыты, потом 30 задач на уроке. Кто решил 30, дз нет. Кто меньше, остаток на дом.