Реклама-двигатель торговли?

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

katia-ka

Kitoks Pasaulis
нідзе.
Алёна, ты сама чытаеш уважліва, ці па дыяганалі? Яшчэ раз:
Калі абстрагавацца: ты ставіш пад сумнеў нейкую думку.

Там напісана, што слова асаблівы не ужываецца ў кантэксце асаблівыя дзеткі?!
я таксама магу вярнуць табе твой жа смайл. Пры чым тут не ўжываецца. Я табе пішу, чаму цябе накіравалі ў гугл.
Бо калі асабіста ў ЦЯБЕ няма такіх асацыяцый, то гэта не азначае, што іх не можа ўзьнікнуць у іншых.
а ты працягваеш лічыць, што калі у цябе не склаўся ланцужок, у Ігры не скалаўся і яшчэ у пары чалавек з гэтай тэмы, то
Але верагоднасць мне падаецца невялікай. Бо.......і далей па тэксце.
 

k_ja_ra

Well-known member
Каті-ка пра "шкварку" выказалася ў духу, што гэта поўны гамон.
Прынамсі я так зразумела.
Не здзіўлюся, калі зараз усё выкруціцца на ізнанкавую ізнанку ізноў.

katia-ka, прабач. З табой заканчваю.
Прачытай уважліва мой пост.
Там адказы на ЎСЕ твае пытанні.

Бо калі асабіста ў ЦЯБЕ няма такіх асацыяцый, то гэта не азначае, што іх не можа ўзьнікнуць у іншых.
"Не можа ўзнікнуць" і "можа, але верагоднасць невялікая", як быццам, розныя рэчы. Але дапускаю, што для цябе розніцы няма.
І Бог з ім.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
што гэта поўны гамон.
менавіта так я і выказалася.
Там адказы на ЎСЕ твае пытанні.
У мяне няма ніякіх пытаньняў акрамя таго, што я не зразумела тваіх абідак наконт "нехта пасылае ў гугл". Мне падалося, што і Танюша_ гэтага не зразумела.

Цяпер ясна, не?
А вось цяпер мне хочацца папрасіць, крыху зьмяніць тон. Калі можна. Дзякуй.
 

k_ja_ra

Well-known member
У мяне няма ніякіх пытаньняў акрамя таго, што я не зразумела тваіх абідак наконт "нехта пасылае ў гугл". Мне падалося, што і Танюша_ гэтага не зразумела.
М-да...
Да чаго тады усе расплведы МНЕ пра тое, што напісала Я ж? Я пакуль яшчэ ў сабе.
І трэці раз. Няма ні крыўдак, ні абідак.
Мне незразумелая манера спрачацца з тым, чаго я НЕ ГАВАРЫЛА.

Ты издевашься?
Не, я не разумею.

Ты сказала, што не запусціла б такую рэкламу. Чаму? Калі яна нармальная, добрая і мэтавую аўдыторыю знайшла?
 

k_ja_ra

Well-known member
Так и я точно так же сделала, букваль страницу до тебя, и с такой же целью!
Я адмаўляла мажлівасць такіх, як у цябе, асацыйцый?
І ты вельмі засмуцішся, калі я скажу, што па тваёй спасылцы я не хадзіла?
Ці я зноў тады трапляю ў зону рызыкі? Рызыкі быць пасланай да падрачнікаў, рызыкі страціць дружбу і г.д.?
 

k_ja_ra

Well-known member
я бы извинилась перед Танюшей.
Я прабачылася. Некалькі разоў.

Что ты все время кричишь?
Я не крычу. А спакойна гавару, падкрэсліваючы, выдзяляючы тое, на што хачу атрымаць адказ ужо цягам 5-й старонкі.
Стараюся, як магу, каб зразумелі.
Бо адчуванне, што рознымі мовамі размаўляем.


Я уже ответила на этот вопрос.
Это вопрос чистоплотности-раз. Второе-для меня важны перспективы, я не живу только сегодняшним днем. Грубо говоря-это мое личное решение, возможно у ущерб моменту и быстрым деньгам.
Ты прабач, клск. Я дапускаю, што для цябе відавочна тое, чаго не разумею я.
Ты можаш не адказваць далей, калі гэта табе непрыемна ці выклікае не вельмі станоўчыя эмоцыі.
Але я такі дазволю сабе спытацца.
Калі гэта пытанне чыстаплотнасці, то ці можна называць такую рэкламу, рэкламу, з вельмі сумнеўнай чыстаплотнасцю добрай?
Ці насамрэч маральныя катэгорыі ў сферы рэкламы проста перастаюць дзейнічаць? І калі перастаюць, то да якой мяжы? І ці ёсць яна ўвогуле?
Паўтаруся, можаш не адказваць.
Мне важна і цікава, але не крытычна настолькі, каб быць пасланай табой куды падалей.

Давай уже заканчивай срач
Дарма ты. Я на поўным сур'ёзе пра рызыкі пытаюся.
Мне даводзіцца вельмі сябе стрымліваць, улічваць, што я размаўляю з табой. Думаю, ты гэта разумееш.

Ну скажем так, считала такой шанс очень маловероятным
Ничтожно маловероятным.
Проста малаверагодным. І працягваю так лічыць. Але саму верагоднасць не выключаю.
У чым нашыя меркаванні так крытычна не супадаюць, каб ісці па спасылках?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
katia-ka, Ты читала мой пост про шкварку и целевую. Скажи, что ты думаешь по этому поводу, мне очень интересно.
я згодна з тваімі словамі))
Смотри. В первом случае само название четко очерчивает целевую.
Помнишь, наш любимчик говоривал: "Что людям трэба, чарка и шкварка", а уж он то свою целевую знает, поверь, 15 лет толпами за него голосуют.
По сути рекламисты взяли готовый месседж для готовой целевой.
На сколько вообще это все допустимо, этично-тут дело вкуса. Я не знаю, какие варианты предоставлялись заказчику, возможно там были очень достойные. Заказчик выбрал этот-думаю, не промахнулся, если хотел заработать любой ценой.
Но тут я опять же повторюсь, вопрос чистоплотности, что-ли...
Як па мне, гэта ляжыць у той жа плоскасьці, што і ўжываньне слова бульбаш. Быццам бы слова як слова, яле чапляе і непрыемна. Тое ж і са шкваркай. У самім слове шкварка няма нічока брыдкага. Гэта кампанент беларускага блюда, дарэчы. Але вось у цеснай сувязі з асацыяцыяй
наш любимчик говоривал: "Что людям трэба, чарка и шкварка"
ужо непрыемна. Ну... быццам бы мяне, як магчымага спажыўца гэтага банкаўскага прадукта ўзялі і прымазалі да "электарата".
А яшчэ, чытаючы на marketing.by
Па меркаванню рэкламістаў банка, слова «шкварка» асацыюецца з дабрабытам беларусаў, з нацыянальным каларытам.

Акрамя гэтага, такая назва дэпазіту дазваляе яму вылучыцца з ліку тых, якія прапануюць іншыя банкі
я ізноўку прыходжу да высновы, што у нас беларускае="калхознае". Ну хай не "калхознае", а народна-сялянскае. Усё, далей думка не ідзе і ні ў рэклямістаў, ні ў маркетолягаў. Іншых асацыяцый у іх не ўзьнікае(ну ці ня трэба, каб яны ўзьнікалі).
 

k_ja_ra

Well-known member
Сначала и правда мое имхо потонуло в вашем стройном хоре,
У чыім хоры? Я збольшага ў хор не ўстрайвалася. Я напісала, як пачулася мне. Усё. А тое, што гэта супала з меркаваннем большасці, толькі пацверджвае маю думку пра малаверагоднасць. АЛЕ не адсутнасць верагоднасці.)
 

k_ja_ra

Well-known member
Пойми, у меня, как у специалиста, есть объективная оценка, и есть субъективная, как у человека.
Так....Ужо зразумелей...
То бок аб'ектыўная адзнака - рэклама добрая, калі патрапіла ў патрэбную цэлевую, так?
А суб'ектыўная - цябе асабіста можа пры гэтым бянтэжыць ці тэма ці пасыл, ці яшчэ штосьці, так?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Ты прабач, клск. Я дапускаю, што для цябе відавочна тое, чаго не разумею я.
і тут я ізноў не зразумела. Было пытаньне:
Ты сказала, што не запусціла б такую рэкламу. Чаму?
і быў адказ
Это вопрос чистоплотности-раз. Второе-для меня важны перспективы, я не живу только сегодняшним днем. Грубо говоря-это мое личное решение, возможно у ущерб моменту и быстрым деньгам.
што ты яшчэ хочаш пачуць?
ты паўсюль падкрэсьліваеш наконт сваіх выказваньняў, что "гэта МАЁ (у сэнсе -тваё)меркаваньне/погляд/etc." Дык вось Наташа выказала СВАЁ. Навошта ты хочаш атрымаць нейкі абстрактны адказ, аснованы на маральных/немаральных каштоўнасьцях?

Калі гэта пытанне чыстаплотнасці, то ці можна называць такую рэкламу, рэкламу, з вельмі сумнеўнай чыстаплотнасцю добрай?
А хто яе называе добрай зь ліку тых, хто сумняваецца ў яе чыстаплотнасьці? Я сумняваюся, Наташа сумняваецца... Мы і не называем яе добрай. Маркетынг.бай і рэклямны аддзел банка не сумняваюцца. Таму і пішуць, што
Па меркаванню рэкламістаў банка, слова «шкварка» асацыюецца з дабрабытам беларусаў, з нацыянальным каларытам.
 

k_ja_ra

Well-known member
Люди прибегают к таким ходам, когда они не могут предложить ничего реально достойного.
То бок, ты лічыш, што проста на большае іх не хапіла, так? У сілу адсутнасці ...ну хаць бы і таленту, так?

Проста мне падаецца, што гэта свядомы ход. Я вось пыталася вышэй у клапамор: а калі б дэпазіт назвалі проста " шпаркі", гэта б, па-вашаму, паўплывала б на "продажы"? Клапамор не адказала, на жаль.
А ты як думаеш?



katia-ka, ты дазволіш мне самой? Мне самой паразмаўляць з Танюшай, з Солнцевай, Іграй? Без адвакатаў?
Дзякуй.

п.с. спадзяюся, Солнцева збольшага мяне разумее. Не страчваю надзеі, прынамсі. :)
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
katia-ka, ты дазволіш мне самой? Мне самой паразмаўляць з Танюшай, з Солнцевай, Іграй? Без адвакатаў?
я табе перашкаджаю?
я не выступаю ў ролі адваката. Чаму цябе раз'юшвае(а гэта тваё ўлюблёнае слова), калі нехта выказвае супрацьлеглую думку, а?
 

k_ja_ra

Well-known member
И мне очень приятно общаться с Катей.
Я ж не супраць.))))
Я прашу ў маёй з табой размове адвакатам не быць, а твая размова з Кацей у сваю чаргу мяне не тычыцца.)

Нет, я не понимаю тебя.
Шкада. Але я стараюся. )

Я не прапаную назву. ) Я проста як прыклад. Гэтае слова было ў слогане. Можна было яго і назвай узяць, не?
Я не ведаю. Я ў дадзеным выпадку тваім меркаваннем, як спеца, цікаўлюся.
Дарэчы, меркаванне Субару наконт гэтага таксама было б цікава. Калі яна прачытае раптам.)

Чаму цябе раз'юшвае(а гэта тваё ўлюблёнае слова), калі нехта выказвае супрацьлеглую думку, а?
А мяне раз'юшвае супрацьлеглае меркаванне?
Чаму пытанне адразу з "чаму", калі сам факт таго, пра што пытаешся, не даказаны? :)
Дарэчы гэта вельмі хар-на...:)))))))
 

k_ja_ra

Well-known member
С задачей справился специалист?
О! Таксама важнае пытанне. Мы як бы вакол аднаго і таго ж ходзім, але такі я для сябе ніяк не ўцямлю.
А якая задача? Дастукацца да мэтавай аўдыторыі, як мы вышэй высветлілі? У сэнсе я высветліла? Так?
А што ёсць крытэрам таго. што ён справіўся? Што? Пэўная колькасць укладчыкаў? Але ўкладчыкі не сёння пачалі грошы несці. І ўчора неслі.) Як даведацца, што рэклама спрацавала, а не ўкладчык сам па сабе прыйшоў?
А!!!! сорі! Забылася, ты ж казала - анкета.
Ну так, згодная. Тэарэтычна такое можа быць.
І тады, значыць. колькасць тых, хто ў анкеце пра рэкламу напіша, будзе паказчыкам таго, што справіўся?
А што будзе паказчыкам таго, што НЕ справіўся ў выпадку "часа ўпэўненых"? Я ні разу там анкет на велкоме не бачыла.
Хаця па шчырасці я і ў банках анкет не бачыла. Але не выключаю, што такое магчыма.

Таз" можно взять, как тебе?
Не. Таз не. Ты утруеш.
Там быў слоган "шкварка таму што шпаркі". Адсюль выснова (мая, не факт, што правільная), што шпаркі сюды таксама каціць.) Ну шпаркія грошы =хуткія грошы. Хутка растуць адсоткі, павялічваюцца грошы на рахунку. Хутка можна зняць, не губляючы адсоткаў, прыкладам, не?
А шкварка прычым? Чым яна за таз лепшая? Асацыяцыяй з "аўтарам" тэрміна? Але, па мне, яго не любіць нават электарат.)
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Там быў слоган "шкварка" таму што "шпаркі".
з чаго раптам? Таму што ў слогане рыфмуецца?
па словах рэклямістаў банка назва шкварка была там таму, што
слова «шкварка» асацыюецца з дабрабытам беларусаў, з нацыянальным каларытам.
http://marketing.by/main/school/practice/00049597/
далей лёгіка простая: шкварка-дабрабыт-шмат грошай, якія множацца на дэпазіце.
 

k_ja_ra

Well-known member
Але з боку бачыцца менавіта так.
Ды дзеля Бога. Збоку яно ж заўжды бачней. За кагосьці.:)))
Я паважаю іншае меркаванне. Калі яно аргументавана і спакойна даносіцца. Я люблю чытаць іншае меркаванне. І нават змяніць сваё люблю.
Гэта так, не доказаў дзеля.:))) Табе ж бачней.)

Кто ставит задачи тот и задает критерии оценки.
То бок яны розныя штораз? Ок.
А тады напрыклад? Якія могуць быць? Ну з тваёй практыкі?

Сначала нужна база, только потом можно серьезно говорить об оценке эффективности.
База - гэта што?



Можно я не буду пытаться это понять.
Можна. Я спрабавала сказаць, што шпаркі для дэпазіта не тое самае, што таз. Але, відаць, кепска тлумачыла.
Я скажу прасцей. Па мне, назва для дэпазіта "шпаркі" мае права на існаванне. На мой абывацельскі погляд. У цябе пытаюся, як адмыслоўцы, чым гэтая назва горшая за "шкварку"?

Из той же серии для меня. Купляй беларускае.
Дарэчы, узгадала пра гэта.
Як разумею я, "купляй беларускае" гэта не проста рэклама бялізны, ці аператара. Гэта з серыі так званай "сацыяльнай рэкламы". Якая не скіраваная на тое, каб прадаць штосьці пэўнае ў максімальных колькасцях. Яе мэта - штосьці кшталту агітацыі, папулярызацыі.
Таму дзіўна ад яе чакаць эфекту рэкламы звычайнай. Не?
 

k_ja_ra

Well-known member
Солнцева, прабач, я цябе стаміла, відаць.

Да, задачи могу быть разными.
Мы пра крытэры адзнакі гаварылі.

Для того, что бы мы с тобой серьезно могли обсуждать эту тему, необходима теоретическая база.
Ясна. Ок. Я падумаю.)

Апошняе пытанне: купляйце беларускае - сацыяльная рэклама ці не?
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху