Реклама-двигатель торговли?

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Nats25

Active member
Скажите, разве у нас реклама алкоголя не запрещена? Что-то с памятью у меня :sclerosis:)))) Вроде ж был запрет, после чего вместо водки "Бульбаш" и "Кристалл" стали рекламировать воду этих же марок. Или я что-то путаю? Увидела сегодня рекламу "Добра шклянка" в газете и как-то озадачилась)))
 

Infinity

Moderator
Команда форума
Админ
Скажите, разве у нас реклама алкоголя не запрещена?
нет, но есть масса оговорок
Статья 17. Реклама алкогольных напитков и табачных изделий

1. Запрещается размещение (распространение) рекламы алкогольных напитков:

на радио и телевидении;

в зданиях (помещениях, сооружениях) организаций системы образования, организаций здравоохранения, культуры, физической культуры, спорта;

в аэропортах, портах, на вокзалах, остановочных пунктах общественного транспорта, станциях метрополитена;

на транспортных средствах, в том числе находящихся в личном пользовании граждан;

на плакатах, стендах, световых табло и иных средствах наружной рекламы;

на первых и последних страницах газет либо на первых и последних страницах или обложках журналов, других периодических изданий;

в изданиях, средствах массовой информации, предназначенных для граждан в возрасте до 18 лет либо специализирующихся на вопросах экологии, образования, охраны здоровья;

на товарах спортивного назначения и (или) игрушках;

содержащей информацию о физических, химических и иных потребительских свойствах алкогольных напитков, их цене, изображение алкогольных напитков и их потребительской тары (упаковки), наименование видов указанных напитков, за исключением рекламы, размещаемой (распространяемой) в местах продажи алкогольных напитков;

использующей образы людей или животных, в том числе рисованные, мультипликационные (анимационные), за исключением использования таких образов в зарегистрированных товарных знаках, используемых для обозначения алкогольных напитков;

использующей образы, высказывания, внушающие, что потребление алкогольных напитков содействует достижению успеха либо улучшает физическое или психическое состояние человека;

имеющей изображение или текст, призывающие к употреблению данных напитков.

2. Организация и проведение конкурсов, лотерей, игр, иных игровых, рекламных, культурных, образовательных и спортивных мероприятий, пари в целях стимулирования реализации алкогольных напитков запрещаются.

Запрещается бесплатное (безвозмездное) распространение алкогольных напитков (за исключением дегустаций, осуществляемых в маркетинговых целях), в том числе предоставление более пяти литров таких напитков в качестве призов (подарков) при проведении конкурсов, лотерей, игр, иных игровых, рекламных, культурных, образовательных и спортивных мероприятий, пари.
 

Nats25

Active member
Infinity, ага, спасибо. Я видела, наверно, в КП и не на первой странице)))
 

k_ja_ra

Well-known member
А што такое ўвогуле "брэнд горада"?
Герб - разумею, брэнд - не вельмі. Ён навошта?
І якія брэнды гарадоў бываюць?
Ну, скажам, у Масквы які брэнд? Як выглядае?
Ну...чыста каб параўнаць.
Ці яшчэ якога горада. Парыжа, Лондана, прыкладам...

======
Брендирование — часть современного городского развития. С его помощью власти многомилионных мегаполисов и провинциальных поселений дают толчок внутренним преобразованиям и формируют имидж. Бренд акцентирует внимание на особенностях города, делая его более привлекательным для туристов и местных жителей. Благодаря правильно подобранному символу Берлин стали воспринимать как Мекку дизайна, Мельбурн — как город инноваций, а Копенгаген — как самую открытую столицу мира.

Лучшие логотипы городов мира (21шт)
..
 
Последнее редактирование:

Igra

БЫТИЕ
Кьяра, сама спросила-сама ответила)))Симпатичные есть логотипы,нашему бело-голубому как-то далековато до них:)
 

k_ja_ra

Well-known member
сама спросила-сама ответила
Ну...адказала - гучна сказала. :) Звычайна мяне простыя адказы з гугла не задавальняюць.)
Гэта так, для пачатку адказ.)

Собсна, мне заўжды падавалася, што брэнд горада - гэта нейкая ягоная адметнасць. Вось на ўскідку, брэнд Парыжа - Эйфелева вежа. Масква - Чырвоная плошча і г.д.
Тут хутчэй гаворка пра лагатып. Але зноў жа...на што? На што ён патрэбны?
дают толчок внутренним преобразованиям и формируют имидж.
Вось шчыра, не разумею, што за штуршок? Як нейкая карцінка можа даць штуршок пераменам нейкім. Унутраным тым больш.
Вось як "не парыцца, якія пакеты для сувеніраў рабіць" разумею. Пра штуршок - куды горш...

Почему, вдруг?
Очевидно, что эта суета перед чемпионатом по Хоккею.
Відаць, так.
Дарэчы, Масква ў дадзены момант таксама на стадыі абрання лагатыпа?
Вось тут, прыкладам, пра гэта. http://www.the-village.ru/village/city/people/105023-perestroyka-brend-goroda-2010-09-13-16-40-27

Солцева, і што, насамрэч, працуе гэта? Брэнд, у сэнсе? Для горада?
Для фірмы нейкай разумею. Ёй банальна ўпакоўку рабіць нейкую трэба. Прадукцыю сваю пазначаць. Ад іншых аналагічных адрознівацца.
А для горада?

Я да чаго ўсё гэта...Вы вось вышэй пра лагатып Менска выказваліся.
Шчыра, а ў мяне няма стаўлення пэўнага. Адмоўных эмоцый не выклікае, непрыемных назваў і слоганаў няма, голых тушак таксама. ))) Колер прыемны. Але і не магу сказаць, што падабаецца. Бо я не разумею сэнсу, сутнасці зацеі.

Скажам, па спасылцы пра 21 лепшы брэнд свету мы бачым перш за ўсё назву горада, ну, за рэдкім выключэннем.
А ў нас? Назвы ж няма?

З іншага боку...вы кажаце, і колер ні з чым не звязаны і колькасць палосак сама па сабе. А мне цікава, а ў іншых гарадах звязаны?
Ну, скажам, у тым жа Берліне? Чым ёсць для яго бела-чырвоны колер?

Дык можа і не павінны колер з чымсьці быць звязаным абавязкова? І палоскі не павінныя, не?

Дык што тады ёсць крытэрам: падабаецца/не падабаецца ці добра/кепска?

У мяне, прыкладам, такіх крытэраў проста няма.) Таму і стаўленне выказаць складана.)


Какая красота!
А ў чым прыгажосць? Я не спрачаюся, я пытаюся. ) Арганічна, лагічна, эстэтычна? Што?
Манрэаль, прыкладам...Ну што там такога, каб "ах!"?
 

k_ja_ra

Well-known member
2010-ым годом датированная.
Ды як быццам 2012-м...
А што, ёсць на сёння ў Маскве брэнд? Вось у Піцера, там напісана, няма.
Не думаю, што Піцер ад гэтага неяк пакутуе...Хаця не ведаю...

сегодня что-то не прет на эту тему
дык я не настойваю...Так, разважаю хутчэй.)

Ах вона як...

Брандэнбургская брама стылізавана
Так? Гэтыя сімвалы злева ад асноўнага надпісу ціпа брама? Ну так...штосьці ёсць...
А ты сама дадумалася, ці чула пра гэта што?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Так? Гэтыя сімвалы злева ад асноўнага надпісу ціпа брама? Ну так...штосьці ёсць...
А ты сама дадумалася, ці чула пра гэта што?
я проста ведаю, як яна выглядае, і што гэта асноўная славутасьць Берліна.

Уж наколькі я не люблю бібліятэку, але у мяне лягатып асацыюецца зь нейкай адметнасьцю/славутым будынкам(месцам) горада. І я бы зрабіла нешта са стылізаваным абрысам бібліятэкі.
 

Ypsilon

In velo veritas
я проста ведаю, як яна выглядае, і што гэта асноўная славутасьць Берліна.
как по мне, так самый правильный подход обыгрывать то, чем город славится...
А по тому, что придумали Минску, лично у меня складывается впечатление, что Минск - не город, а указатель входа в метро
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Вось эмблема Магілёва мне падабаецца.

Хаця ён і не ў тым "графічным" стылі, які больш пасуе для лягатыпаў.
 

k_ja_ra

Well-known member
я проста ведаю, як яна выглядае, і што гэта асноўная славутасьць Берліна.
У цябе глаз-алмаз, відаць.
Я як бы таксама сію браму ведаю, але мне нават да галавы не прыйшло, што гэта "яно". Я яшчэ глядзела на гэты лагатып і думала, што гэта за літара "м" (лацінкай) такая? :))
А цяпер і праўда, браму нагадвае.)
 

k_ja_ra

Well-known member
6 московских дизайнеров предложили свое видение бренда города Москвы
Даниил Трабун 14 сентября 2010
а, сорі, па той спасылцы сапраўды 2010.
У мяне проста тута іх некалькі адкрыта.) Там пазнейшыя.)

Ой, глядзіце, які артыкул цікавы:

Ведущий мировой эксперт по брендингу территорий рассказал The Village, как построить бренд города, если в нём ничего нет, почему не стоит ждать лучших времён и как бороться со стереотипами...
Как создать бренд города
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Как создать бренд города
спадабалася там у каментарах
«Бренд - способ заставить многих людей думать одинаково. Общественное мнение в условиях глобализации - самая мощная сила, определяющая экономическое развитие городов. Наше представление о городе, даже если мы никогда не были в нем, становится важнее реальности просто потому, что реальность нам неизвестна. Именно имидж города привлекает туристов, инвесторов и креативный класс, именно имидж помогает городам быть успешными».
 

k_ja_ra

Well-known member
А мне медведь с короной как то больше нравился
Дык з каронай - гэта на гербе, як разумею. А тут сцяг.

Карацей, чым далей у лес...
Такі так, лагатып і брэнд розныя рэчы...

У нас чё цяпер ствараецца? Першае ці другое? Я ўжо губляюся.

Бо брэнд Берліна, як разумею, выглядае так:
І Копенгаген - файна. :)
 

Вложения

  • article_image-image-article.20204545-76a4-4ddb-84e9-d0c69028e269.jpg
    article_image-image-article.20204545-76a4-4ddb-84e9-d0c69028e269.jpg
    21.2 KB · Просмотры: 4
  • article_image-image-article.927d97a7-d90d-4953-85cf-73753d786f5d.jpg
    article_image-image-article.927d97a7-d90d-4953-85cf-73753d786f5d.jpg
    13.3 KB · Просмотры: 8

k_ja_ra

Well-known member
Солнцева, ты прабач. Я зноў не ў плыні атрымліваюся...Але я так і не ўцяміла, што кепскага ў гэтым брэндзе? Што добрага таксама не ўцяміла, праўда. :scratch:

Шчыра, я не на зло. Я праўда, не разумею...(
Проста сімвал для пакетаў, так?
Дык чым ён горшы за цяперашнія чырвона-зялёныя пакеты?

І потым, я так зразумела, ён жа яшчэ не зацверджаны?
І.. як вышэй гучала...збольшага меркаванне абывацеляў не тое, каб занадта хвалявала прафесіяналаў. А там ціпа прафесіяналы, не? Прычым не нашыя. Замежныя.

Ці я чаго не разумею зноў?

Асабіста я ўвогуле не бачу патрэбы ў нейкім брэндзе...Прынамсі пакуль. Пакуль ні ідэі, ні адметнасці, ні чагосьці там іншага ў нас не прыдумалі. Мяне герб Менска, прыкладам, цалкам задавальняе.

п.с. Можна не адказваць, калі што...

п.с.2 мяне гэты брэнд чапляе куды менш. чым бульбяш ці шкварка....:scratch:

п.с. 3: і калі ўжо абіраць, я аддала б перавагу гэтым палоскам, чым чырвона-зялёным пакетам.
 

k_ja_ra

Well-known member
Солнцева, я гатовая з табой пагадзіцца.
Вось толькі мне падалося, што якраз нашыя прэтэндавалі менавіта на стварэнне брэнда, а не лагатыпа.
Бо ў палосках і назвы -та няма. Ёсць прэтэнзія - на...на што там? На горад інтэлекта?

Папраў, калі памыляюся.

И еще, вот лично я не хочу выбирать из двух зол, когда речь идет о создании образа моего города в глазах наших потенциальных гостей.
Тут згодная.)

А якім табе б бачыўся?
Ад чаго стартаваць варта?
Ну калі можна. :)
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху