кстати, да!трусы Милавица придают уверенности в любой ситуации
подогнать слоган можно под все, что угодно)
аналогично было бы:
скалка борисовдрева - будь собой! пришло время упэуненных.. )))
кстати, да!трусы Милавица придают уверенности в любой ситуации
это Ниссан... у Тойоты слоган: Today, Tomorrow, ToyotaСолнцева, не знаю, тайота, кажется.
а это совместный проект Милавица-Борисовдрев))
Хутка - толькі бялізна. Болей нічога. Далей трэба ПРЫдумляць. Ніякіх асацыяцый у мяне няма.Давай так, назови мне шесть слов, которые тебе приходят на ум при названии тм "Милавица", только не задумывайся, быстро.
Згодная. Але хар-ка рэкламе такая..м-м-м...не з пункту гледжання рознасці (падабаецца/не падабаецца) а "калі разглядаць лагічна" была дадзеная.просто мы разные )
Упс. Дык вы ж сказалі ЦЯПЕР час такі. Значыць мелася на ўвазе, што ў іншы час - мажліва? У які?ответ во второй части вопроса)
Ёсць такое, дарэчы.Никаких промакций из серии "перейди к нам от другого оператора, сохрани свой номер
Вашая праўда, што час упэўненых - дзіўна гучыць. У нас. Нам звыклей пра скварачнікаў. Ніякія іншыя катэгорыі ўжо і не ўспрымаюцца. Гэта адразу прэстыж там нейкі і апусканне іншых.Где такое? Ваша правда-это чья? Кто писал, что имидж чаркашкварачникау лучше?
Не зразумела. Ты пра што? Пра асацыяцыі я там толькі ў адным месцы пісала. Пра тыя, якія ўзнікаюць у сувязі з краінай. Ну і РПЦ як бы мела на ўвазе таксама.А в соседней ветке, про РПЦ, совершенно другое я наблюдаю
Гэта цеша.Так что все у тебя нормально, как у всех, не переживай
а почему "але"?Згодная. Але хар-ка рэкламе такая..м-м-м...не з пункту гледжання рознасці (падабаецца/не падабаецца) а "калі разглядаць лагічна" была дадзеная.
НЕ УВЕРЕНА))) что только у нас)Вашая праўда, што час упэўненых - дзіўна гучыць. У нас.
ну не согласная я.Нам звыклей пра скварачнікаў.
а вы сказали "николи" )Упс. Дык вы ж сказалі ЦЯПЕР час такі.
Я сказала "ва ўсім і назаўжды" - ніколі. Але быць упэўненым у чымсьці і сёння можна запраста.а вы сказали "николи" )
Ок. Табе, сапраўды, бачней, як спецу.ГОА-брэнд, РИО-брэнд, утп-карнавал.
Шчыра, не ўяўляю, што трэба са мной зрабіць, каб у мяне з'явіліся нейкія іншыя асацыяцыі з Мілавіцай, чым проста "бялізна".Понимаешь, вопрос не в том, есть у тебя ассоциации или нет, а в том, стихийно они сформированы или под чутким руководством.
Ок. Мне.что готова подписаться под "нам"
Ну калі яго носіш, то, пэўна асацыяцыі могуць узьнікнуць :зручнае-нязручнае, нейкі выпадак, зьвязаны з пакупкай, рэклямны здымак, убачаны ў незвычайным мейсцы... ну мала лі... Але гэта менавіта з ТМ асацыяцыі...нейкага брэндавага пасылу мне мне там не бачыцца.вопрос без подвоха... а какие еще ассоциации должны возникать при упоминании Милавицы, помимо того, что это белье? Правда, очень интересно
Капец. Давялося б пераходзіць на іншую бялізну.В этом белье вы сексуальны и сисясты,
ээээ... а чаму? Калі зроблена без пошласьці?Капец. Давялося б пераходзіць на іншую бялізну.
Рэч не ў тым за я ці супраць, сэкс ці антысэкс.Для тебя сделали бы отдельную линию-анти секс
Не маю паняцця ні пра "расейскі" ні тым больш пра "глянец".Мне падаецца, што менавіта такі пасыл ідзе ад рэклямы Мілавіцы ў расейскім глянцы
У мяне сястра прывозіць.. Ёй хочацца ў дарозе на "малюнкі" паглядзець))) Таму я крыху ў тэме.Не маю паняцця ні пра "расейскі" ні тым больш пра "глянец".
але бялізна як раз такі з гэтай тэматыкай вельмі цесна зьвязаная. Ну як па мне, так бялізна апроч таго, что павінна быць камфортнай і зручнай, павінна быць яшчэ й прыгожай (ва ўсіх розныя прыклады прыгажосьці, але натое і калекцый павінна быць шмат) і падкрэсьліваць сэксуальную прыгажосьць жанчыны.Мне эксплуатаванне падобнай тэматыкі ў прынцыпе не блізкае.