Школьная беседка - 13

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

MamaPoliny

Well-known member
Я опять за советом. вот мой болеет сейчас. в школе взяли тему часы. Я летом покупала пособие Петерсон с часами. мы выучили минутную стрелку, часовую....как правильно называть где какая стрелочка стоит, половину, четверть. сейчас смотрю книгу нужно писать не просто 8.45. а еще предлагают утро и день/ночь. то есть вечером запишем 20.45.
Вот сижу объясняю, смотрит как баран на новые ворота....вот-вот в голове начнется каша.
И да, предупредили что будет контрольная и если ребенок болеет (2 класс!) обязательно будет ее переписывать на доп. уроке.
 

k_ja_ra

Well-known member
Праграма 1 класа
І якая выснова?
Які адказ на пытанне вышэй правільны згодна з гэтай чароўнай праграмай? Я ўжо і не здзіўляюся, што палова дзяцей у матэматыцы нічога не разумее. Я сама ўжо не разумею )
 

GingerBread

Well-known member
І якая выснова?
Які адказ на пытанне вышэй правільны згодна з гэтай чароўнай праграмай? Я ўжо і не здзіўляюся, што палова дзяцей у матэматыцы нічога не разумее. Я сама ўжо не разумею )
пачынаем з 0 павялічываць. і да 0 памяньшаем..
 

GingerBread

Well-known member
Я опять за советом. вот мой болеет сейчас. в школе взяли тему часы. Я летом покупала пособие Петерсон с часами. мы выучили минутную стрелку, часовую....как правильно называть где какая стрелочка стоит, половину, четверть. сейчас смотрю книгу нужно писать не просто 8.45. а еще предлагают утро и день/ночь. то есть вечером запишем 20.45.
Вот сижу объясняю, смотрит как баран на новые ворота....вот-вот в голове начнется каша.
И да, предупредили что будет контрольная и если ребенок болеет (2 класс!) обязательно будет ее переписывать на доп. уроке.
а если просто электронные часы? в машине или духовке понимает время?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
І якая выснова?
Які адказ на пытанне вышэй правільны згодна з гэтай чароўнай праграмай? Я ўжо і не здзіўляюся, што палова дзяцей у матэматыцы нічога не разумее. Я сама ўжо не разумею )
А як кожны з прысутных трактуе фразу "Натуральныя лікі і нуль"? Адасабленне нуля (то бок у пачатковай школе мы гаворым "лік", а падразумляем "натуральны лік", бо лікі мы выкарыстоўваем для падліку, і нуль мы проста вымушаны вывучаць, бо без яго нельга) ці яго далучэньне ( і нуль становіцца ў свой пачэсны шэраг да лікаў, якія складаюцца з аднаго разрада)?
На другім скрыне адназначныя лікі пералічаны як 1-9.
 

GingerBread

Well-known member
А як кожны з прысутных трактуе фразу "Натуральныя лікі і нуль"? Адасабленне нуля (то бок у пачатковай школе мы гаворым "лік", а падразумляем "натуральны лік", бо лікі мы выкарыстоўваем для падліку, і нуль мы проста вымушаны вывучаць, бо без яго нельга) ці яго далучэньне ( і нуль становіцца ў свой пачэсны шэраг да лікаў, якія складаюцца з аднаго разрада)?
На другім скрыне адназначныя лікі пералічаны як 1-9.
На другIм скрыне есць тэма адназначныя лIкI у якой 2 падтэмы 1-9 I 0.
I чаму гэта у пачаткоуцау толькI натуральный лIкI?? Нуль шмат дзе выкарыстоуваецца..
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Адказ на пытаньньне "які самы маленькі адназначны лік" у пачатковай школе супадае з адказам на пытаньне, агучанае мной вышэй. Як на яго адказвае зараз пачатковая школа, я магу толькі здагадвацца.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
На другIм скрыне есць тэма адназначныя лIкI у якой 2 падтэмы 1-9 I 0.
I чаму гэта у пачаткоуцау толькI натуральный лIкI?? Нуль шмат дзе выкарыстоуваецца..
У пачатковай школе "натуральныя лікі і нуль". Што стаць за гэтым "і" вам можа дакладна адказаць толькі чалавек, які на самой справе валодае пытаньнем. Спадарыня Мураўёва, напрыклад.
 

k_ja_ra

Well-known member
Натуральныя лікі і нуль - усё ясна якраз. Я б на гэтым і спынілася. Я тупа не разумею, нашто дзецям панятак ʼнайменшы адназначны лікʼ. І чаму нуль раптам не адназначны лік? Што за бред? А які? А калі адназначны, ён што больш, чым 1? Нашто гэта метафізіка ў 1-класе?
 

GingerBread

Well-known member
Натуральныя лікі і нуль - усё ясна якраз. Я б на гэтым і спынілася. Я тупа не разумею, нашто дзецям панятак ʼнайменшы адназначны лікʼ. І чаму нуль раптам не адназначны лік? Што за бред? А які? А калі адназначны, ён што больш, чым 1? Нашто гэта метафізіка ў 1-класе?
Так погляд што 0 не адназначны лIк - гэта АсабIсты погляд настануIцы, якая нажаль ня вельмI Пра матэматыку…
а само пытаньне вельмI добрае адразу зразумела это разумее нешта..
 

k_ja_ra

Well-known member
Навошта даваць такія неадназначныя заданьні
насамрэч пытанне якраз адназначнае. Гэта ўжо проста ведаючы нашу чароўную сістэму адукацыю і ейныя методыкі, пачынаеш шукаць падвох.
І дарэчы, я падумала, што можа якраз для таго, каб абазначыць 0, і карыстаюцца вось гэтым найменшым адназначным. Найменшы натуральны лік - 1, а 0 - найменшы адназначны. Калі для задачы патрэбны менавіта нуль, вось так яго і называюць, каб з найменшым натуральным не блытаць.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Каб мазгI працавалI а ня толькI шаблонныя прыклады ад якIх ВанIтуе ужо
Ну да. А потым пачынаецца 'забудьте все, чему вас учили в начальной школе'.

У пачатковай школе карэктным будзе заданьне выбраць найменшы адназначны лік з пералічаных.
 
Последнее редактирование:

k_ja_ra

Well-known member
Бо насамрэч ж не 0 найменшы адназначны лік.
а які? ты пра адмоўныя лікі? Дык перад імі яшчэ мінус стаіць. Іх не называюць адназначнымі.

От этого наименьшего то море вопросиков/задачек, в том числе и в олимпиадном, типа "к наименьшему однозначному прибавьте столько-то".
дык а ў алімпіядным што лічыцца найменшым адназначным? Ці і там таксама некалькі альтэрнатыўных меркаванняў? Можна прыклад задачы хоць адной? Як там фармулюецца гэта?
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
а які? ты пра адмоўныя лікі? Дык перад імі яшчэ мінус стаіць. Іх не называюць адназначнымі.
Ок. Тут прысутныя куды больш матэматыкі, чым я. Як іх называюць? Адназначныя лікі - гэта тыя, якія маюць адзін разрад.
На самой справе я ўжо даўно не думала пра ўсё гэтыя матэматычныя тэрміны і нюансы, якія выходзяць за межы элементарных ведаў))) таму прашу прабачэньня, калі нешта не так))
 
Последнее редактирование:

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Цікавасьці дзеля я пагугліла пра адназначныя лікі. І так разумею, праблема таго, 0 ці 1 - гэта досыць спрэчны момант і адказы на гэта пытаньне сустракаюцца як і 1, так і 0.
----
У такіх заданьнях важна пазначыць мноства лікаў, пра якія ідзе гаворка.
Т.к. у пачатковай школе гэтага няма, то таму і заданьне некарэктнае.
 
Последнее редактирование:

GingerBread

Well-known member
а які? ты пра адмоўныя лікі? Дык перад імі яшчэ мінус стаіць. Іх не называюць адназначнымі.


дык а ў алімпіядным што лічыцца найменшым адназначным? Ці і там таксама некалькі альтэрнатыўных меркаванняў? Можна прыклад задачы хоць адной? Як там фармулюецца гэта?
так, Пра адмоуныя ня кажуць двухзначны..I Пра самы малы не узгадваю задач звычайна Яны больш цIкавыя
 

Kroshkis

Well-known member
Так интересно с этими тетрадями повышенного уровня.
Хороша ложка к обеду...
Когда они нужны были (когда у всех по умолчанию было 5 часов иностранного до 9 кл в гимназии) их не было. А сейчас не понятно вообще какая программа, учебник и тетрадь будет у тех кому в предпрофиле часы подрежут. Вероятно, будут все же галопом скакать по повышенному уровню дальше.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху