Школьная беседка - 13

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

katia-ka

Kitoks Pasaulis
вельмі цікава, хто ж аўтар "цудоўнай" мэтадычцы па матэматыцы..
Звычайна метадычку пішуць аўтары падручніка.
Калі хочацца напісаць вышэй за МГІРА (яны хутчэй за ўсё не маюць ніякога дачыненьня да мой метадычкі), то гэта ў НІА, напэўна
А Мураўёва і Урбан у БДПУ выкладаюць.
 
Последнее редактирование:

GingerBread

Well-known member
Звычайна метадычку пішуць аўтары падручніка.
Калі хочацца напісаць вышэй за МГІРА (яны хутчэй за ўсё не маюць ніякога дачыненьня да мой метадычкі), то гэта ў НІА, напэўна
пытаньне парадку множнікаў гэта нейкі асаблівы феціш пачатковай школы...
і гугл там шмат чаго цікавага выдае...

але ж нешта змяніць не ў гэтым жыцці...
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
Ну я ва ўніверсітэце вучыла, што ў беларускім алфавіце 34 літары.
Потым навука прыйшла да высновы, што іх 32.
Так што я дапускаю што пункт погляду на некаторыя рэчы/паняткі і тэрміны можа мяняцца. Чамусьці.
 

GingerBread

Well-known member
Ну я ва ўніверсітэце вучыла, што ў беларускім алфавіце 34 літары.
Потым навука прыйшла да высновы, што іх 32.
Так што я дапускаю што пункт погляду на некаторыя рэчы/паняткі і тэрміны можа мяняцца. Чамусьці.
навука наперад ідзе.
Паўднёвы акіян вылучаны асобна, плутон ужо не планета і г.д.
і гэыта ўсе прызнаюць,
а есць нейкі вельмі асаблівы погляд на пытаньне, які настаўнікі сярэдняй школы напрыклад зусім не падзяляюць...
 

natalinka

Active member
а что за доп тетрадка? Министерство от математике ещё дальше чем учителя началки…
Учитель с какой-то методички распечатывала детям для подготовки к контрольному устному счету. Вот там то и сидели вопросы "к наименьшему числу прибавьте столько-то", "запишите наименьшее однозначное" и т.д. Причем было одно задание, в котором "запишите ЧИСЛО которое нужно прибавить к 20, чтобы получилось столько же" и "запишите число, которое получится, если от 20 отнять столько же".... А половина родителей вообще "кричали", что 0 это не число, это цифра, были еще "версии", что 0 это пустота, как может быть пустота числом 🤦‍♀️
 

Patricia

Well-known member
Девушки, есть ли документ, которым руководствуются учителя при делении детей по группам на англ?
Кого просить чтобы группы делили по успеваемости, а не по алфавиту?
Нет такого документа
 
Девушки, есть ли документ, которым руководствуются учителя при делении детей по группам на англ?
Кого просить чтобы группы делили по успеваемости, а не по алфавиту?
У нас всё зависит от учителей английского. Бывает, что они сами просят разделить детей так, чтобы все группы получились примерно одинаковыми (учитывается успеваемость по другим предметом и поведение). Чтобы никому из учителей не обидно было. А было такое, что одна из учителей вела в 1 и 2 классах кружок по английскому языку и она попросила, чтобы ей дали тех детей, у которых она вела. Получилось, её группа заведомо сильнее
 

k_ja_ra

Well-known member
и я консультировалась у профессора математики, она согласилась со мной, что числа для счета, и 0 не может быть наименьшим однозначным"...
Вот и думаю, как мне эту стену пробить.
у падручніку 1-га класа (1 частка) ёсць такое практыкаванне на стар.93:

1639079347734.png

лагічна, што пры павялічэнні мы ідзем ад найменшага да найбольшага, пры памяншэнні - наадварот. Калі 0 не можа быць найменшым адназначным, то як выканаць гэта заданне? Ігнараваць адзін з лікаў?

Не тое каб я ведала, якое найменшае адназназнае) для мяне гэта нейкае словабуддзе на пустым месцы, дый у методыках гэтых я не разбіраюся. Але настаўніца відавочна супярэчыць свайму ж падручніку. Можа прапанаваць ёй выканаць гэта заданне 1-га класа?
 

k_ja_ra

Well-known member
Наконт матэматыкі, настаўнікаў пачатковай школы і метадычак узгадалася гісторыя амаль 10-гадовай даўніны. Пра курыц і яйкі. Таксама на форуме абмяркоўвалася.
Калі цікава, тут было: https://semeistvo.by/forum/threads/matematika-v-shkole.45649/page-48
Так што нуль - гэта дробязі)))
 

lakshmi

Well-known member
Наконт матэматыкі, настаўнікаў пачатковай школы і метадычак узгадалася гісторыя амаль 10-гадовай даўніны. Пра курыц і яйкі. Таксама на форуме абмяркоўвалася.
Калі цікава, тут было: https://semeistvo.by/forum/threads/matematika-v-shkole.45649/page-48
Так што нуль - гэта дробязі)))
Ааааа :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: спасибо!
 

GingerBread

Well-known member
у падручніку 1-га класа (1 частка) ёсць такое практыкаванне на стар.93:

Посмотреть вложение 1171607

лагічна, што пры павялічэнні мы ідзем ад найменшага да найбольшага, пры памяншэнні - наадварот. Калі 0 не можа быць найменшым адназначным, то як выканаць гэта заданне? Ігнараваць адзін з лікаў?

Не тое каб я ведала, якое найменшае адназназнае) для мяне гэта нейкае словабуддзе на пустым месцы, дый у методыках гэтых я не разбіраюся. Але настаўніца відавочна супярэчыць свайму ж падручніку. Можа прапанаваць ёй выканаць гэта заданне 1-га класа?
нуль - гэта лік, але ён не належыць да натуральных, гэта потым будзе выкарыстана ў назоўніку дробу, нарыклад.
але гэта патрабуе разуменьне прадмету, а не зрабі па прыкладу...
 

DSoul

Начинающая Ведунья
Чтобы никому из учителей не обидно было.
вот так в основном и происходит.
мало кто захочет взять слабеньких, но в тоже время сильные прозябают на уроках, мой даже спать умудряется.
 

k_ja_ra

Well-known member
нуль - гэта лік, але ён не належыць да натуральных,
Так, але вышэй не пра натуральныя лікі гаворка, а пра адназначныя. У тым жа і рэч. Таму і кажу, што для мяне гэта словаблуддзе нейкае.
 

GingerBread

Well-known member
Так, але вышэй не пра натуральныя лікі гаворка, а пра адназначныя. У тым жа і рэч. Таму і кажу, што для мяне гэта словаблуддзе нейкае.
так калі не сказана што лікі натуральныя, то нуль улічваем - усе проста і лагічна..

усе з заданьнем добра, а вось з ведамі настаўніц - бяда...
 

k_ja_ra

Well-known member
Ну бачыце, не проста і лагічна, раз нават прафесар !!! сказаў, што 0 не можа быць найменшым адназначным.)
ʼʼнынче в школе первый класс вроде института" (с).
Гэта ж якіх метадычак трэба панапісваць, каб па праграме першага класа з прафесарамі трэба было кансультавацца.)
 

GingerBread

Well-known member
Ну бачыце, не проста і лагічна, раз нават прафесар !!! сказаў, што 0 не можа быць найменшым адназначным.)
ʼʼнынче в школе первый класс вроде института" (с).
Гэта ж якіх метадычак трэба панапісваць, каб па праграме першага класа з прафесарамі трэба было кансультавацца.)
Профе́ссор ки́слых щей (с)
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis

Вложения

  • Screenshot_20211210-152935_Word.jpg
    Screenshot_20211210-152935_Word.jpg
    158.4 KB · Просмотры: 43
  • Screenshot_20211210-153018_Word.jpg
    Screenshot_20211210-153018_Word.jpg
    47.4 KB · Просмотры: 43
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху