Школьная беседка - 13

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Ellaga

Well-known member
Что за предмет то - можно ведение тетради между оценок нарисовать - опрос провести (клеточки то в журнале есть) да и 9 можно случайно по популярной оценке а не по средней вывести.
Все можно, если приложить усилия)
Жду этого от ребенка. Не дождусь - будет без золотой медали.
 

МОМ

Well-known member
Меня эта новая система выведения итоговой оценки просто убивает. Как раньше правильно было. Удобно, наверное, тем, кто учится не очень.
 

МОМ

Well-known member
Все можно, если приложить усилия)
Жду этого от ребенка. Не дождусь - будет без золотой медали.
Я уже и не надеюсь. А если получить за год 9, а ЦТ написать, скажем, на 80. Что будет за год?
 

DSoul

Начинающая Ведунья
будет без золотой медали.
есть льготы медалистам?

знакомая переводила ребенка в 10 и 11 класс из гимназии в простую школу для повышения среднего балла. Повысился хорошо
 

k_ja_ra

Well-known member
Меня эта новая система выведения итоговой оценки просто убивает. Как раньше правильно было. Удобно, наверное, тем, кто учится не очень.
А што вырубае?
Я дык толькі плюсы бачу. Ніякай самадзейнасці, так званага індывідуальнага падыхода (чытай каго люблю - таму пастаўлю) і гэтай так званай нікому няяснай дынамікі. Ёсць сярэдні бал з матэматычным акругленнем - вось і выводзім выніковую, усё празрыста і ясна. Што не так? І з чаго гэта зручна тым, хто вучыцца не вельмі?
Што правільнага было раней? Па мне, дык дурната адна была.
 

Ellaga

Well-known member
есть льготы медалистам?

знакомая переводила ребенка в 10 и 11 класс из гимназии в простую школу для повышения среднего балла. Повысился хорошо
Пока только в педуниверситет. Может, в следующем году что- нибудь изменится.
 

k_ja_ra

Well-known member
Не толькі ў пед.
На пед. спецыяльнасці. Гэта ў тым ліку БДУ і астатнія ўніверы.
 

birch

Well-known member
Нет не правильно, за тетрадь можно получить только 9 и за домашки. Например. И ребенок пишет все контрольные на 10 и самостоялки на 10 а по текущим на максимуме 9 и например о ужас 1 из 15 оценок 8 у него по среднему выходит 9. А знаний судя по срезам контрольным на 10.

Для тех учеников кто вокруг "8" за четверть ходит - наверняка прекрасно одной 10 подправить все что плохо вышло. А вот т.к. нет оценки 11 то 10 сбить в 9 очень просто.

Я уж молчу что нельзя не сделать или сделать в полсилы ни одну домашку потому что 7 текущая ставит на 10 крест по основной массе предметов.

Если в среднем 5 оценок за четверть то одна 7 уже не исправима - даже если все остальные четыре штуки 10. А учитывая количество часов на изучение всех предметов вполне себе реальная ситуация - и так круглый год. Еще раз раньше можно было 3 оценками по контрольным выправить недочеты за домашки и/или ответы у доски.
 
Последнее редактирование:

katia-ka

Kitoks Pasaulis
за тетрадь можно получить только 9 и за домашки. Например.
Ведаеце, гэта асобна ўзятыя дурасці вашай школы/настаўніка. Кшталту "на 10 ведаю толькі я і Гасподзь Бог, таму вось табе 9 і не выпендрывайся".
 

k_ja_ra

Well-known member
, за тетрадь можно получить только 9 и за домашки
Дзе так напісана? Максімальны бал у нас 10. У вучня павінна быць магчымасць яе атрымаць. Ці не быць ацэненым па заданнях, у якіх макс.бал абмежаваны. Хай матчастку настаўнікі вучаць. А то так можна і на макс.5 балаў заданняў навыдумляць.
А 10 і нават 9 выніковую атрымаць сёння цяжэй, чым калісьці 5, гэта так. Толькі гэта ўжо іншая тэма зусім...
 

birch

Well-known member
Да не так, за аккуратное ведение тетради может и есть где-то возможная 10 (тут даже и спорить не о чем, ее просто у нас в классе никто не получал - да я даже и спорить не стану, что моя пусть даже и мегааккуратитка совсем уж безпомарочно в 9 классе ведет все тетради - есть там за что снизить оценку в тетради по биологии) - и эта оценка равновесна с 10 за итоговую контрольную работу по новым правилам.

Равновесна ли она к оценке знаний? Для меня это очень большой вопрос.
 

МОМ

Well-known member
По физике в первой четверти за лабораторную было 7, потом 8 , 9 и 10,9 за самостоятельную и контрольную. За четверть вышла чистая 8. В прошлом году колебалась бы между 9-10
 

k_ja_ra

Well-known member
Чалавек, які прэтэндуе на 10, тэарэтычна мае и дамашкі адпаведна выконваць і каля дошкі выдатна адказваць. А калі не, то 9 - таксама ж супер адзнака, гэта "выдатна", як памятаем. Ну і калі за дамашкі і вусныя адказы вышэй за 8-9 няма, то можа ён кантрольныя проста спісвае? Я ні ў якім разе ні пра якое канкрэтные дзіцё) чыста тэарэтычна.
Проста раней можна было атрымаць сёння 4, заўтра 5. Выніковая 5 - выдатна. А зараз за гэта ж самае ты атрымаеш 7 за адну памылку на дыктоўцы (раней 4), і 9 за памарку (раней 5). У выніку маеш 8 - усяго толькі добра. Сёння ў прынцыпе цяжэй дзецям вучыцца, чым нам. Я ў жыцці столькі не вучылася, як вучацца мае дзеці. Школу маю на ўвазе. Потым ужо па-рознаму.
 

k_ja_ra

Well-known member
По физике в первой четверти за лабораторную было 7, потом 8 , 9 и 10,9 за самостоятельную и контрольную. За четверть вышла чистая 8.
8,6. Гэта 9. Чаму чыстая 8?
А вось як адсюль можа выплысці 10, як раней - ужо вялікае пытанне, так.
 

МОМ

Well-known member
У нас брали отметки контрольных и самостоятельных и самую лучшую текущую отметку текущую. Получи ещё текущую 10 и было бы 10 за четверть.
 

katia-ka

Kitoks Pasaulis
и самую лучшую текущую отметку текущую.
Як па мне, дык таксама не надта справядліва. Было ў вучня за сшыткі, адказы, дамашку 5,6,7,8,9 , а ўзялі 9.
Дзесьці бралі найлепшую з бягучых, недзе- сярэднюю, недзе - найбольш часта сустракаючуюся. Хто ў лес, хто па дровы, карацей
 

lakshmi

Well-known member
По физике в первой четверти за лабораторную было 7, потом 8 , 9 и 10,9 за самостоятельную и контрольную. За четверть вышла чистая 8. В прошлом году колебалась бы между 9-10
У нас была бы как раз чистая 8. Взялась бы 9ка за контрольную и текущая 7 за лабораторную. А средняя арифметическая из этих оценок 9.
 

k_ja_ra

Well-known member
У нас брали отметки контрольных и самостоятельных и самую лучшую текущую отметку текущую. Получи ещё текущую 10 и было бы 10 за четверть.
ну то бок гэта вы лічыце правільным і справядлівым. Узяць і выкінуць адзнакі па лабараторных, бо яны няўдалыя, узяць тыя, якія больш падабаюцца, і вывесці выніковую. А выводзіць з усіх, што напрацаваў - гэта няправільна і гэта для тых, хто вучыцца не вельмі.
А я лічу, што няправільна праз адну памылку ў дыктоўцы ламаць працу і адзнакі за тыя ж адказы цягам усёй чвэрці. Няправільна, калі праз бясконцыя тэсты, якія акурат у залік ідуць, света белага не відаць, а твае вусныя адказы - можна засунуць сабе вядома куды.
Гэта па матэматыцы можна наваляць і 9-10 пры гэтым атрымаць - такая сістэма ацэньвання. А па доўбаных мовах кожнае выпраўленне - мінус балы, не кажучы ўжо пра памылкі, дзе адразу па 2-3 балы губляеш. Не ўжо. Хай усё улічваюць. Вусным адказам і праўда хоць штосьці можна падправіць, калі колер штаноў у тэсце няправільна пазначыў.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху