Школьная беседка - 13

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

k_ja_ra

Well-known member
як заўседы залежыць усе ад настаўніка..
у нас было нешта накшталт аэробікі, так што і нядрэнна было парухацца..

і там прэс, спіна, і г.д. нічога звышцяжкага..
У сэнсе ад настаўніка? Праграма ж

Аэробіка толькі ў вузе ўжо была дазволеная. А так будзь ласкавы: казёл, праз перакладзіну, канат, кіданне гэтага калічнага мячыка, вар’яцкія кросы, убогія лыжы і іншае-іншае-іншае. Бррррр
 

BabuschkinHaus

Well-known member

GingerBread

Well-known member
У сэнсе ад настаўніка? Праграма ж

Аэробіка толькі ў вузе ўжо была дазволеная. А так будзь ласкавы: казёл, праз перакладзіну, канат, кіданне гэтага калічнага мячыка, вар’яцкія кросы, убогія лыжы і іншае-іншае-іншае. Бррррр
а я як раз папала на самы вольны час у адукацыі..
то бок былі нарматывы і ў ліцэі нават спаборніцтва было па іх.. але і астатняе было..
 

BabuschkinHaus

Well-known member
Сейчас так "оздоровляется" моя дочь. У которой практически одни 10 по всем предметам, кроме физры. И которая тоже очень легкого телосложения. Учитель, мне даже кажется, с наслаждением ставит ей 1 и 4. Которые волшебным образом превращаются в четвертные 6 и 7. Вот смысл этого действа?? Мне никогда его не постичь, этот смысл...
 

biene

Well-known member
прыжки в длину
ага, еще и с места без разгона прыгали - зачем???? и мы кидали не мячик, а гранату . Кроссы - отдельная нелюбовь, со школьных лет не бегаю ни за автобусом , ни тем более просто так.
 

k_ja_ra

Well-known member
А не трэба фізру і іншыя труды ў адзін шэраг з матэмай ставіць. Крыху розныя тэмы ўсё ж. Хаця і матэму для тых, каму не трэба, можна адмяніць. Не бачу праблем)
 

GingerBread

Well-known member
А не трэба фізру і іншыя труды ў адзін шэраг з матэмай ставіць. Крыху розныя тэмы ўсё ж. Хаця і матэму для тых, каму не трэба, можна адмяніць. Не бачу праблем)
а потым траціна насельніцтва лічыць, што сонца вакол зямлі круціцца...
 

BabuschkinHaus

Well-known member
@GingerBread, вот ниправда! нужна физра. но в абсолютно другом виде: аккуратная, легкая, без всяких нормативов и оценок. в игры поиграть, аэробику поскакать, для Желающих - посоревноваться в чем желают и т.п.
 

GingerBread

Well-known member
@GingerBread, і хай сабе на здароўе. Мне не цісне) мне, наадварот, незразумелае жаданне прычыняць абавязковае для ўсіх дабро. Я за выбар. У агульным і цэлым
так выбару і ня будзе, для тых хто жадае, калі на няго няма попыту. як у нас зараз..
і зніжаецца сярэдні ўзровень..

але гэта філасофскае пытанне..
 

GingerBread

Well-known member
@GingerBread, вот ниправда! нужна физра. но в абсолютно другом виде: аккуратная, легкая, без всяких нормативов и оценок. в игры поиграть, аэробику поскакать, для Желающих - посоревноваться в чем желают и т.п.
як заўсёды, праблема ў як вучаць.. што фізра, што астатняе...
 

birch

Well-known member
Это же надо так драматично относиться к физ-ре.
Я бегать на длинные дистанции не любила, еще я петь не умела и ноты друг от друга не отличала, но у нас была музыка аж до 7 класса и с оценкой. Так ко всем предметам можно докопаться. И читала я не очень быстро - кому-то Война и Мир на неделю чтения, а кому-то на 3 месяца.
Но да вся школьная программа по всем предметам требует ото всех одинаково на одну и ту же оценку.
 

k_ja_ra

Well-known member
як заўсёды, праблема ў як вучаць.. што фізра, што астатняе...
Нінада фізру вучыць. Ёй трэба займацца, у задавальненне пажадана. Музыка, маляванне сюды ж
Таму гэта не прадметы, а заняткі па інтарэсах маюць быць, для рознабаковага развіцця і без усялякіх адзнак. Можна нават абавязковымі іх рабіць, ок. Але па выбару напрамкаў і па-за сеткай. Па мне, толькі так. Астатняе - дурната, якая апроч адмаўлення і нелюбові нічога выклікаць не можа
 

BabuschkinHaus

Well-known member
Драматично, да. Если у тебя физра - шнурок, за который тебя дергают, чтобы манипульнуть. Раз за мозги не получается).
 

birch

Well-known member
Драматично, да. Если у тебя физра - шнурок, за который тебя дергают, чтобы манипульнуть. Раз за мозги не получается).
кто дергает? можно за поведение дергать. можно по любому предмету найти ту область, в которой ты сядешь в лужу, если поискать. А уж те предметы где суждение например восприятие образа главного героя - у каждого свое, вообще можно отлично пройтись. Ну и большой вопрос зачем тобой надо манипулировать? Какая от этого выгода? Навык противостояния манипуляциям может даже поважнее умения бегать на длинные дистанции в жизни пригодиться кстати.
 

BabuschkinHaus

Well-known member
@birch, вы почти меня вылечили)))). но жаль, что только меня. а не всех тех, у кого балл за физру входит в средний балл.
 

Samum

Эгрегор
А разве сейчас нет подготовительной/спецмедргуппы где все не обязательно и без оценок?
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху