Яны не ведаюць пра ётавыя. Яны проста называюць гукі, якія чуюць. Не называючы гэта нейкімі мегатэрмінамі.І што, ведаюць дзеці пра ётавыя галосныя і пра тое, у якіх выпадках яны азначаюць 2 гукі, а ў якіх - адзін??
Тую ж елку - як памятаю, запраста на гукі раскладвалі.
Твая ў сярэдняй групе яшчэ толькі, не?Мая ня ведае.
Да таго ж справядлівасці дзеля абедзве мае былі ў старшых групах 2-га года навучання. Таму дапускаю, што гэтаму яны навучыліся ўжо менавіта там.
Але Танюша мае рацыю, гэтаму і многія развівалкі і іншыя школкі вучаць.
Таму дзеці ў бальшыні сваёй гэта ведаюць.
Рэч не ў адборы. А ў тым, што падобныя патрабаванні на сходах агучваюцца і пачынаючы з верасня падобным займаюцца. Прычым не з нуля ніяк. А схемы робяцца амаль з першага дня. Калі дзеці ўпершыню пра падобнае чуюць і паняцця не маюць - гэта б на "ура" не ішло.дзе трэба неяк адсеў зрабіць, хаця я пра такое (адбор) чула толькі па сарафаннаму радыё