Гэта працуе і ў адваротны бок. Ідэя, што за аднолькавыя вынікі людзі будуць атрымліваць аднолькавыя адзнакі, у цэлым выдатная. А то ў адной школе за сам факт прыходу на экз ставяць 10, а ў іншай на 8 усю кроў вып’юць. Праўда праблему намаляваных бягучых гэта не вырашае, але хоць штосьці. Іншая ўжо рэч, што ў нас любая ідэя ў выніку ўсё адно пераўтвараецца ў Дажынкі (с)А министр не хочет прокомментировать хотя бы то, КАК можно применять эту методику к (в том числе) ВЫПУСКНЫМ экзаменам?!
Почему ВЫПУСКНАЯ оценка ученика зависит от того, как написали (/списали) тест другие?
Я не в курсе истории вопроса, но мне кажется, что такую методику (при организации нормального проведения, а не списывания) можно применять только при поступлении, для ранжирования абитуриентов, чтобы осуществить отбор.
Но чтоб она влияла на аттестат?!
Какого черта ИТОГОВАЯ, за 11 классов, оценка, например, за язык зависит от того, как его знает кто-то другой?
Праблема гэтага дакладнага цэ не ў шкале, і не ў тым, што бал залежыць ад таго, як пішуць іншыя, а ў татальным спісванні. І на 10% ад таго, што тэсты такі сапраўды троху спрасцілі. З паслядней прычыны хай тады і 100 на 95 пералічаць? Ці як? Раз уж заданні ціпа детсадаўскія і менавіта таму ўсе так выдатна напісалі?
Зніжаць дык усім, што ў нас там з роўнымі ўмовамі?