)))))))))а без методички учитель начальных классов задачи по программе решить не может????
это не я - это сын так считает))) я поделилась мнением поколения NEXT об уровне подготовки учителей)))ну вы ж самi пiсалi пра 93 бала з улiкам атэстату
гэта задача-жарт. Яшчэ з дзяцінства майго. )Здесь уже только теорию вероятности привлекать наверное надо.
Гэтая задача з зорачкай. Па маіх назіраннях часцей за ўсё задачкі з зорачкамі па-за тэмай як бы, то бок не звязаныя з якойсці пэўнай тэмай. А ўвогуле табліцу множання па сутнасці ледзь не цэлы год яны атрабатваюць. Ну і паступова задачкі ўскладняюцца, колькасць дзеянняў павялічваецца, на хуткасць ужо з'явіліся задачы. )Я просто не в курсе в рамках отработки какой темы эта задача про куриц
Ты магла проста не звярнуць на яе ўвагі, калі сам дзець не спытаўся. Бо падручнікі рэальна старыя ў нас. Мы - шостыя ўладальнікі. То бок твой па ім жа вучыўся.)Я вот не помню такой задачи
Абмяркоўвалася ў "Нелепостях нашей жізні" в "Беседке" якраз. ))))офф) я сравнивала на детях (7 ноября навеяло): старший еще знает что за праздник отмечается и кто такой Ленин, но настоящую фамилию уже не знает, а дочка не знает ни праздника, ни почему в ноябре Октябрьская революция, ни кто такой Ленин(((
учат в школе, учат в школе, учат в школе((((
наверно это не показатель и в мое детство может был и перекос, но так чтобы не учить вообще свою историю.... печаль...
так. Пакуль саабразіла, як сюды з ворда ўставіць....katia-ka, па гарызанталі, прыкладам, дні: 3,6,9,12. А па вертыкалі курыцы: 3,6,9,12. А ў скрыжаваннях - яйкі? Не?
ідэя ж не мая))) а складальнікаў падручніка. Хто там у аўтарах?Дзяк за ідэю.
Толькі?Чеботаревская.
Не, не толькі. +Дрозд, так, і +Столяр.Толькі?
Што за яны? Неякія адметныя?ці ёсьць там яго казырныя задачкі
На лёгику. Такія, з падкавыркай.Што за яны? Неякія адметныя?
отстань от ребенков)) есть еще много чего, о чем им нужно будет узнать позднее Понимание сложности мира нарастает постепенно, ИМХО.Катерина, не дзеля спрэчкі..
еслі для вас это так важно - расскажите ему. На сколько я понимаю в началке октябрьскую революцию не проходят. И слава Богу!старший еще знает что за праздник отмечается и кто такой Ленин, но настоящую фамилию уже не знает, а дочка не знает ни праздника, ни почему в ноябре Октябрьская революция, ни кто такой Ленин(((
:crazy:Прайшло 2 дні = прайшло 24 гадзіны?
скорее всего эта задача из той же серии, что и задачи с Y (c X решать нельзя, а с Y можно). А какой это класс? У нас во втором вроде уже вводітся понятіе сутки.Дзіця пытаецца наконт заданьня па матэматыцы (трэба параўнаць велічыні) 1 дзень - гэта як лічыць? 24 гадзіны? 12 гадзін?? (там заданьне кшталту 1 дзень 5 гадзін * 18 гадзін) Нешта я не памятаю, каб такая матэматычная адзінка была... Суткі -так, зразумела. А дзень???
4А какой это класс?
ага. І самыя цяжкія ў пляне матэматыцы для бацькоў (і для дзяцей, пэўна,але мне менавіта бацькі скардзіліся) з'яўляецца менавіта 5-6 клас, калі трэба "па дзеяньня" рашыць задачку, якая на раз-два рашаецца прах Х.Я была в шоке. когда узнала. что дети с иксами начинают решать задачи только в 7 классе.
Во! і Ре так сказалі))))))День - 12 часов.