Девочки, подскажите, что я сделала не так
http://allegro.pl/fuksjowy-kombinezon-dwuczesciowy-kwiatki-r-116-i2794963990.html
http://allegro.pl/trapery-miodowe-camel-skora-naturalna-zima-r-46-i2778672432.html
http://allegro.pl/niebieski-kombinezon-dwuczesciowy-futro-r-98-i2786501103.html
вот эти три вещи от одного продавца я положила в кошык, потом начала оформление, выбрала иной способ доставки, поставила кошт 265 злотых(220 сами вещи плюс доставка 45 злотых на три вещи это сам продавец сказал мне), карточка виза поставила, адрес указала, ввела данные по карточке, и вот в конце когда все закончила высветилось окошко в PayU S.A. - Podsumowanie transakcji и там Kwota 484.97 PLN, почему не 265 злотых??????? когда захожу в мое аллегро в купионе там висят все эти вещи по ценам как в ссылках, как исправить ситуацию??????? я так понимаю что оплата не прошла(в данном случае и хорошо) изза того что на карточке столько денег не было как 484 злотых, но на эти вещи плюс доставка хватает, там еще и остается. Где моя ошибка и что я сделала не так?????? Заранее большущее спасибо!!!!!!!!!!!! Ночью заказывала, а сейчас нервничаю купить купила а не оплатила, чтоб мне еще штрафные баллы какие не начислили, это ж моя первая самостоятельная покупка....
сейчас аннулирую предыдущую оплату и буду ждать от вас помощи...
ой, может я неправильно ввела кошт, может надо было поставить просто 45 злотых за доставку а не всю сумму 265?????? сейчас попробую исправить
Девочки, там все аннулировано и вот что сейчас пишет когда я вроде правильно все ввела, что статус аннулирован,
Statusy dla wypłaty
Rozpoczęta – wypłata środków z konta PayU została zlecona, ale nie ma jeszcze informacji o jej zrealizowaniu przez Operatora.
Anulowana – ten status oznacza, że wypłata została anulowana przez Administratora lub zwrócona przez bank na rachunek PayU S.A. Powodem może być podanie błędnych lub niepełnych danych do wypłat. Środki są dostępne na koncie Użytkownika w PayU.
Zakończona – system potwierdził, że wypłata została zrealizowana. W zależności od wybranego sposobu wypłaty, Użytkownik otrzyma pieniądze na swoje konto w banku lub w formie przekazu, na wskazany wcześniej adres.
Statusy dla wpłaty
Rozpoczęta – płatność została zdefiniowana przez Kupującego, nie ma jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Wpłata nie została zrealizowana przez Kupującego albo jest w trakcie przesyłania pomiędzy bankami.
Anulowana – Użytkownik lub Operator serwisu anulował płatność, zanim została zakończona. Operator (PayU S.A.) może anulować płatność w kilku przypadkach, np. brak wpłaty po 10 dniach od zdefiniowania płatności, bank nie autoryzował transakcji lub jeśli zaistniały inne powody, które nie pozwoliły na poprawne przeprowadzenie transakcji.
Odrzucona – Mimo anulowania płatności wpłata została jednak wykonana (widoczne obciążenie na koncie lub potwierdzenie wpłaty). Kupujący może w ciągu pięciu dni ponownie zlecić nam przekazanie pieniędzy na konto Sprzedającego w PayU lub wycofać środki na swoje konto w PayU, a następnie zlecić nam wypłatę. Po pięciu dniach odrzucona wpłata automatycznie zmienia status na Wycofana.
Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie. W wyjątkowych sytuacjach Sprzedający może zwrócić środki Kupującemu.
Wycofana – ten status dotyczy płatności, która została wcześniej odrzucona, a Kupujący wycofał swoją wpłatę lub została wycofana automatycznie po 5 dniach od odrzucenia. Środki są do dyspozycji Kupującego w PayU - może teraz zlecić nam ich wypłatę na rachunek bankowy lub przekazem na wskazany adres.
по каким причинам мне отменили оплату???????? кошмар, во накосячила так накосячила...
:cray::cray::cray: