Упс.В различных ситуациях учитель тот, кто может двигаться.
Рухацца - задача вучня.
Настаўнік хаця б не сапсаваўся і не дэградаваў. І тое хлеб. І проста выдатна, калі і сам настаўнік здольны рухацца. Але гэта ўжо занадта многа чаканняў.
Я пра прытчу такі. Пры ўсім вашым жаданні яе развярнуць да мяне іншым бокам. Іншы бок - цікава і правільна. Але асноўная думка, а не дадатковая і нейкая спадарожная, там прысутнічае ўсё ж. І падазраю, менавіта дзеля яе вы гэтую прытчу ў адказ мне ў прыватнасці выклалі.А вы про что?
Але калі дзейныя асобы змяніліся, прынцып неяк пачаў пераглядацца. Пачалі шукацца іншыя грані, настаўнік мякка пачаў сваю ролю на ролю ледзь не вучня мяняць, ну і да т.п.
Цікава, праўда?
У мяне няма патрабавання. Мне ангельская не крытычная.Ваше требование - свободное владение языком, выше вашего.
Але настаўнік на тое настаўнік і ёсць, каб тым, чаму вучыць, валодаць.
Па азначэнні.
Ну...я магу раздзяліць салідарную адказнасць за сваё. праўда? І параўнаць.Делить солидарную ответственность христиан за хреновых учителей вам не нужно
І якраз з параўнання мае развагі і нараджаюцца.
Прызнаваць і называць кепскае кепскім не роўна абавязкова асуджаць і выракацца.
Але прызнаваць варта, імхо. І па мажлівасці так, каб гэта адчувалася звонку. Тады і даверу і павагі будзе больш якраз.
Гэта памылковае меркаванне, па мне, што калі праблему хаваць і маскіраваць і ўголас рэчы сваімі імёнамі не называць, яно так карысней. Не.
Колькасць чальцоў, думаю, ад прызнання/непрызнання мала залежыць. Тут іншыя рэчы рулююць. Я пэўная ў гэтым.
А вось пытанне даверу і павагі тых, хто звонку, паўтаруся, ад замоўчванняў і пазіцыі "сам дурак" прайграе.
Але як вам будзе заўгодна.
У вас.А вы у кого спрашиваете?
Мяне не заўжды цікавіць проста адказ. Часцей мне цікавы адказ канкрэтнага чалавека. Гэта дзіўна?
Проста адказ я і ў вікі знайду.
Ці ў цытатах на крайняк.