Glory, дзякуй. Але я не столькі пра тое, як назваць адзінкі, пыталася, колькі пра тое, чаму 140? што такое 140? чаму не 70? не 100?
Як гэты момант тлумачыцца?
" трэба ўявіць шлях, як такую колькасць кавалачкаў(крокаў), якая падзеліцца і на 14 хвілін, за якія праходзіць шлях парфесар, і на 10, за якія праходзіць шлях памочнік, каб знайсці, колькі ж кавалачкаў у адзінку часу праходзіць кожны". Неяк так?
Я першы раз з такім варыянтам рашэння сутыкаюся проста. Як частку (дроб) - так, гэта ясна і лёгка тлумачыцца. А вось з нічога ніякага прыплесці 140... Гэта трэба быць навучаным рашаць менавіта так, імхо. Складана да такога самому дайсці, як па мне. Ці я памыляюся?