Математика в школе!

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

punto

Active member
не смотрела. надо?
:so_happy:
Один из лучших штатовских фильмов, имхо.

а про знание стоимости тетради - не поняла.
Ну ребенок к третьему классу должен знать сколько стоит тетрадь, пакет молока, пачка мороженого и тп...
Обладать базовой компетенцией потребителя товаров ежедневного спроса.
 

Катя_Катина

Well-known member
Ну ребенок к третьему классу должен знать сколько стоит тетрадь, пакет молока, пачка мороженого и тп...
Обладать базовой компетенцией потребителя товаров ежедневного спроса.
насмешил, брат. ты-то знаешь стоимость палки колбасы? цены каждый день меняются. и тетерадей в магазине видов ....цать. никто цен не знает. кроме тех, кто ежедневно выбирает что подешевле. и то ориентировочно.
 

punto

Active member
ты-то знаешь стоимость палки колбасы?
с удовлетворительной точностью... :yes:
Стоимость общей теради правда несколько шокировала :shok:
Зато я жене заявил, что закупаю Ваньке доплитературу по цене бумаги. на которой она напечатана :)))
 

Аник

New member
смотрите, какая полезная картинка. и для математики, и для чтения книжек разных, и для истории, и для физики - внесистемные единицы, измерение и т.п.
post-3-13486407216793.jpg
 

kolesnikova

New member
Ну ребенок к третьему классу должен знать сколько стоит тетрадь, пакет молока, пачка мороженого и тп...
Обладать базовой компетенцией потребителя товаров ежедневного спроса.
мы не в совке уже живем... или в совке?:blink:

Ну ребенок к третьему классу должен знать сколько стоит тетрадь, пакет молока, пачка мороженого и тп...
Обладать базовой компетенцией потребителя товаров ежедневного спроса.
мы не в совке уже живем... или в совке?:blink:
 

Аник

New member
kolesnikova, не надо знать цифру. но ребенок должен иметь представление о том, сколько может стоит тетрадь. Т.е. 1-2тыс или 20.
Володя совершенно прав - это базовая компетенция. Умение ориентироваться в мире строится на таких компетенциях.
очень советую прочесть вот это
http://www.petropavl.kz/skoipkppk/page5/psycho/21.shtml
там много написано, но суть можно уловить :)
 

k_ja_ra

Well-known member
не надо знать цифру. но ребенок должен иметь представление о том, сколько может стоит тетрадь.
Можа памыляюся, але ёсць адчуванне, што цэнам на сшыткі лепей ў краме вучыць, чым на ўроку матэматыкі...
Я ўжо губляюся...дзе вы ўсур'ёз, а дзе здзекуецеся...
Анік, не вы асабіста ))) удзельнікі тэмы. )))

====
Задача (дословно, учебник 3-й кл., с.35):
Мастер сделал 42 детали, а ученик 38. На сколько больше деталей сделает мастер, чем ученик, за 7 дней?
 
Последнее редактирование:

Незабудка

Active member
Задача (дословно, учебник 3-й кл., с.35):
Мастер сделал 42 детали, а ученик 38. На сколько больше деталей сделает мастер, чем ученик, за 7 дней?
А может это задача повышенного уровня сложности и правильный ответ заключается в том, что ответа у задачи нет?! Я очень надеюсь ... Мы пока в 1-м классе .. не пугайте!
 

Goldenflow

Well-known member
Задача (дословно, учебник 3-й кл., с.35):
Мастер сделал 42 детали, а ученик 38. На сколько больше деталей сделает мастер, чем ученик, за 7 дней?
я не поняла что такого прикольного в задаче?
на 28 деталей? а как надо?
 

grotesk@

New member
Кьяра, Мы з Вамi аднолькавую задачу сёння рашалi. :) Я проста закрыла вочы на гэтыя 7 дзён, iнакш нiяк, нажаль. У 3 класе яны яшчэ не умеюць падзялiць з астаткам. А Вы як зрабiлi?

Goldenflow, почему на 28?

Goldenflow, почему на 28?
 

k_ja_ra

Well-known member
Сказочка, :) я па шчырасці не падзяляю погляду, што гэта задачы павышанага ўзроўню :))) і вышэй пра сшытак, і тут. ІМХО, усё нашмат прасцей. Мае месца звычайная халатнасць і няўважлівасць складальнікаў падручнікаў.

Але ў мяне практычнае пытанне: ці варта акцэнтаваць на гэтым ўвагу дзіцяці?

п.с. гэтая задача была сёння ў дачкі ў якасці дамашкі. Дзіця прынесла праверыць. )))


Goldenflow, а ДЗЕ напісана, што майстра і вучань зрабілі дэталі за 1 дзень? Чаму не за два? Ці не за паўдня?


grotesk@, :)))
 

Катя_Катина

Well-known member
на 28 деталей? а как надо?
ну 28 - это правильный ответ при условии, что мастер и ученик делают предложенное количество деталей в день. но в условии задачи про это - ни слова. За какое время мстер сделал 42 детали? за час? за день? за год? неполное условие.
 

имя-как-имя

Well-known member
Мае месца звычайная халатнасць і няўважлівасць складальнікаў падручнікаў.

А таксама настаўніцы. Ну можна ж неяк паглядзець, што прапануеш дзецям у якасці дамашняга задання.
 

k_ja_ra

Well-known member
имя-как-имя, у дзіцяці пытання не ўзнікла, што хар-на...Дык вось і пытаюся: трэба, каб узнікала, ці з кантэкста здагадвацца і дадумваць па сутнасці - гэта нармальна?
 

имя-как-имя

Well-known member
имя-как-имя, у дзіцяці пытання не ўзнікла, што хар-на...Дык вось і пытаюся: трэба, каб узнікала, ці з кантэкста здагадвацца і дадумваць па сутнасці - гэта нармальна?
:)))
Матэматычная інтуіцыя рэч карысная, але, на мой погляд, тут нейкая іншая патрэбная, каб здагадацца, што мелася на ўвазе.
 

Ковалева

Active member
имя-как-имя, у дзіцяці пытання не ўзнікла, што хар-на...Дык вось і пытаюся: трэба, каб узнікала, ці з кантэкста здагадвацца і дадумваць па сутнасці - гэта нармальна?

Плохо, что у учительницы не возникло вопросов, и ей не пришло в голову просто пропустить эту задачу. Или она даже не смотрит предварительно, ЧТО задаёт.
А насчёт "додумывать" - это неправильно, по крайней мере, в математике.
Условие должно быть исчерпывающим и не оставлять "пространство для манёвра".
 

k_ja_ra

Well-known member
имя-как-имя, ай, па мне інтуіцыя ні пры чым...Проста па змаўчанні ціпа прымаецца, што выраблена за адну адзінку часу, у дадзеным выпадку за адзін дзень, калі не сказана іншага...

Я думала, гэта я чапляюся...

Я звярнула ўвагу дачкі, што не напісана пра адзін дзень, але занадта акцэнтаваць на гэтым не стала, сказала, што аўтар проста прапусціў гэтае "на адзін дзень"...
А цяпер думаю, мо і дарма? Мо трэба было паказаць, што задача на добры лад рашэння не мае? Ці не замарочвацца? Я вось пра што пытаюся...

Як народ лічыць?

Плохо, что у учительницы не возникло вопросов,
Можа і кепска, так. Але мне, праўда, здаецца, што яны настолькі прызвычайваюцца такіх "дробязяў" не заўважаць (я вышэй пра задачу з прыпынкам пісала, ІМХО, вельмі падобная сітуацыя), што задача бачыцца ім цалкам нармальнай...

Ужо шкадую, што не прапанавала рашыць з умовамі, што дэталі зробленыя за 2 дні, прыкладам. Можа б і звярнулі б тады класам на гэта ўвагу. :scratch:
 

имя-как-имя

Well-known member
Мо трэба было паказаць, што задача на добры лад рашэння не мае? Ці не замарочвацца? Я вось пра што пытаюся...
Трэба настаўніцу ведаць. Адна падзякуе за ўважлівы падыход, а другая пакрыўдзіцца на ўсё жыццё. Падручнікі падручнікамі, але ж да іх маюцца метадычныя рэкамендацыі для настаўнікаў, і там на такія дробязі насамрэч ніхто не зважае. У свой час з такім трызненнем даводзілася сутыкацца, што гэтая задача цалкам сабе нармальная.
 

Незабудка

Active member
а ДЗЕ напісана, што майстра і вучань зрабілі дэталі за 1 дзень? Чаму не за два? Ці не за паўдня?

ну 28 - это правильный ответ при условии, что мастер и ученик делают предложенное количество деталей в день. но в условии задачи про это - ни слова. За какое время мстер сделал 42 детали? за час? за день? за год? неполное условие.
____________________________________
Я уже молчу про условности типа того, что у ученика прогресс должен быть )))) и может на 6-й день он уже будет не ученик. Что мастер мог на больничный пойти или на производительность труда забить ... Что в последующие дни мастер будет быстрее изготавливать детали, т.к. меньше на ученика отвлекаться )) и т.д. )))))))))))

НО однозначно должно быть известно время изготовления указанных деталей каждым.

Если ребенок не видит (его заставляют не видеть или карают, за то что много видит) что условие задачи не полное.... То что дальше будет с логикой, с осмыслением условий задачи? Станет взрослым и будет с такой же точностью формулировать условия задачи? С такой логикой он не сможет быть программистом, анализировать тексты нормативных актов и еще много, чего не сможет....

Я бы однозначно помогла ребенку такое видеть. А про то, как это преподнести учителю - это отдельный вопрос.

Ужо шкадую, што не прапанавала рашыць з умовамі, што дэталі зробленыя за 2 дні, прыкладам. Можа б і звярнулі б тады класам на гэта ўвагу.
мне это нравится )))) главное, чтобы с детской непосредственностью, чтобы учительницу не задело !!!!!!!!!
 

k_ja_ra

Well-known member
Если ребенок не видит
Вось. Ключавое. Атрымліваецца, мая ўжо не бачыць. ( Рашае "штампамі" ў пэўным сэнсе...
Карацей, так, схіляюся, што трэба такі акцэнтаваць на гэтым...Не прапускаць і не спісваць на абдрукоўкі...Прымушаць "бачыць" недарэчнасці ва ўмовах...

Трэба настаўніцу ведаць.
Дый пляваць на настаўніцу, прабачаюся...Я тут чыста інтарэсы свае і дзіцяці гляджу. Што карысней у дадзенай нашай сітуацыі...Калі нешта падобнае і на кантрольнай можа трапіцца. Ісці стэрэатыпам і рашыць? Ці бачыць, думаць і НЕ рашыць?

Схіляюся да другога...

Дзякуй за меркаванні. )
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху