Давай еще додумаем что ученик за неделю насобачился детали делать и обогнал учителя
Не, ну з насабачыўся можа і занадта, так.
Але пагадзіцеся, пра адзін дзень мы, як гэта цяпер модна казаць, чытаем выключна з кантэкста. ) Што небяспечна і прывучае да няўважлівага стаўлення да умоваў задачы. Дадумваць, "мець на ўвазе" штосьці, пра што дакладна не сказана...
Відавочна, што ў дадзеным выпадку словы "за день" на самым пачатку задачы абавязковыя....
То бок, не пытанне, рашыла, дык рашыла. Але б па мне, было б здорава, каб дзіця заўважыла: а за які час зрабілі? але ладна, прымем, што за дзень.
Ці я многа хачу ад дзіцяці ў 3-м класе?
Ну чаму? ))) Разумеюць. Проста звяртаюць увагу. Пакуль сваю. Але трэба такі і дзіцяці.
Дарэчы, мая чаго прыйшла праверыць? ) Парывалася іншым спосабам рашыць. Памножыць спачатку 42 і 38 на 7, а потым розніцу знайсці. Але яе спыніла тое, што неяк не атрымліваецца такія лікі перамножыць пакуль.
)) Таму абрала лягчэйшы спосаб.
))