из IX, IX, IX и IX получаем XXXII – XII
дыягназ - лянота, выключна яна, імхо.)))друг-математик
так это ж второй класс - они сейчас учатся складывать и вычитать в пределах 100.(99:9)=20 ,
но тут два действия
из IX, IX, IX и IX получаем XXXII – XII
у сэнсе?сначала 9-ки надо сложить
а іх увогуле праходзяць?а римские цифры в каком классе проходят?
нам в школе точно объясняли, так вскользь, но я ж не помню в каком классе))Я чёта не памятаю. Акрамя гадзінніка і кніжак, набытых мамай, па-мойму, ніхто пра іх нічога не распавядаў у школе.
во втором проходят, но не по математике )) у нас музыкальный класс - все дети знают римские цифры.а римские цифры в каком классе проходят?
тогда да - согласна.З іх (набора сімвалаў) збіраюцца як у мазайке новыя лікі (32 і 12), аналагічна таму, як з 2-х дзявятак робіцца 99, прыкладам. Потым ад аднаго мінусуецца другое. Дзеянне (матэматычнае) такім чынам адно.
а іх увогуле праходзяць?
я помню нам объясняли где-то в началке, но это было лет 30 назад ))) сейчас школа совсем другая...нам в школе точно объясняли, так вскользь, но я ж не помню в каком классе))
Да сямі? )у нас музыкальный класс
не они в пределах 100 их выучили,им даже примеры на дом задавали.Да сямі? )
ніфігасе... А з якой нагоды, цікава? Да сямі - ясна, пазначэнні "ступеней". А да 100? Не, у сэнсе - гэта выдатна... проста сувязі з музыкай, забі, не бачу...в пределах 100
Вельмі сумняваюся, калі шчыра. Ну ды Бог з ім...)вероятно это из какого-то учебника по сольфеджио.